5 تا از خدمات مهم ارائه شده توسط متخصصان دندانپزشکی زیبایی
نوشته شده توسط : نت ویر

1.باندینگ دندان

اگر دندانی شکسته یا لب پر شده دارید باید حتما به یک دندانپزشکی زیبایی مراجعه کنید. دندان هایی که در بخش عقب دهان شکسته یا لپ پر میشوند برای زیبایی لبخند شما مشکلی ایجاد نمیکنند. اما دندان های ردیف جلو، معمولا اگر بشکنند یا لب پر شوند، لبخند شما هم ناقص و زشت خواهد شد. دندانپزشکی زیبایی به شما کمک میکند تا با مواد کامپوزیتی همرنگ مینای دندان، بخش ترک برداشته، شکسته شده یا لب پر شده را ترمیم کنید

2.سفید کردن دندان یا بلیچینگ

بسیاری از افراد به درستی مسواک می زنند و نخ می زنند. اما همیشه این امکان وجود دارد که حتی با وجود مراقبت از دندان ها، شاهد تغییر رنگ دندان ها باشیم. بیشتر اوقات به دلیل نوشیدن چای، قهوه یا نوشیدنی های مضر الکلی، دندان ها زرد رنگ میشوند و با مسواک نیز نمیتوان این رنگ زرد را از بین برد

در دندانپزشکی زیبایی، ما با چیزی به نام بلیچینگ یا شستشوی حرفه ای دندان ها به منظور سفید کردن آن ها سروکار داریم. اگر شما هم دندان های زرد رنگی دارید میخواهید صاحب لبخندی سفید شوید، باید به یک کلینیک دندانپزشکی زیبایی خوب مراجعه کنید تا با بلیچینگ به چیزی که میخواهید برسید.

3.ونیرهای دندانی

همه نمیتوانند دندان های خود را سفید کنند به عبارتی همه کاندید بلیچینگ دندان نیستند. برخی افراد دندان های حساسی دارند که به راحتی به مواد بلیچینگ و سفید کننده دندان واکنش نشان میدهند. در واقع این مواد میتوانند باعث پوسیدگی دندان ، فرسایش و خلاصه آسیب جدی به مینای دندان و خود دندان شوند.

4ایمپلنت دندانی

زمانی که دندانی میکشید و یا به هر دلیلی آن دندان از دهان خارج میشود، جای خالی آن میتواند برایتان مشکل ایجاد کند. جای خالی دندان علاوه بر اینکه زیبایی لبخند شما را به خطر می اندازد، میتواند باعث بروز مشکلات زیر نیز شود:

· کج شدن و حرکت دندان ها به سمت جای خالی و نیاز به درمان ارتودنسی

· مشکل در ادای برخی کلمات و جملا، مخصوصا اگر دندان های جلویی شما کشیده شده باشند

· مشکل در جویدن غذا و یا بلع آن

· مشکل در صحبت کردن کلی

· دشواری در شستشوی دندان ها

· تشکیل پلاک و تارتار در جای خالی

اگر برای دندان از دست رفته خود یک جایگزین خوب پیدا نکنید قطعا بعد ها با این مشکلات و مشکلات جدید دیگری روبرو خواهید شد. برای پیشگیری از بروز این مشکلات شما باید یک جایگزین مناسب برای دندان خود پیدا کنید. در دندانپزشکی زیبایی ما میتوانیم انواع جایگزین دندان مانند ایمپلنت دندان را به جای دندان از دست رفته قرار دهیم.

5.کانتورینگ لثه

تنظیم کردن خط لثه (بالا یا پایین بردن آن) یکی از مهمترین اهداف دندانپزشکی زیبایی است که ما به آن کانتورینگ لثه هم میگوییم. کانتورینگ لثه به جهت درمان و اصلاح لبخند لثه ای انجام داده میشود.





:: موضوعات مرتبط: سلامت دهان و دندان , ,
:: بازدید از این مطلب : 836
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: