۸کاربرد تلویزیون هوشمند که از آن بی خبرید!
نوشته شده توسط : نت ویر

عملکرد هماهنگ با دیگر وسایل هوشمند

تجهیزات هوشمند سازی در خانه هوشمند می توانند در هماهنگی با یکدیگر کار کنند. این اجزا اطلاعات را از محیط دریافت کرده و از طریق اینترنت اشیا به یکدیگر منتقل می کنند.شما می توانید از طریق اپلیکیشن هوشمند سازی به تلویزیون خود برنامه دهید که به محض ورودتان به منزل و بعد از روشن شدن لامپ هوشمند و گرم شدن خانه به دست ترموستات هوشمند، روشن شود.

جستجو در وب

صفحه نمایش لپ تاپ یا PC شما هرچقدر هم که بزرگ باشد، باز هم صفحه تلویزیون از آن بزرگتر است. به همین دلیل، افراد زیادی لپ تاپ خود را به وسیله ی کابل HDMI به تلویزیون هوشمند خانه متصل می کنند. در داخل بسیاری از تلویزیون های هوشمند یک مرورگر تعبیه شده است که با استفاده از آن می توانید در اینترنت جست و جو کنید، بدون آنکه به کامپیوتر نیازی داشته باشید.

پخش آنلاین ویدئوها

اگر از تماشای برنامه های شبکه های محدود تلویزیونی لذت نمی برید، با متصل کردن تلویزیون به اینترنت بی سیم (Wi-Fi) می توانید ویدئوهای مختلف با مضامین دلخواه را از فضای اینترنت در تلویزیون خانه پخش کنید.

اجرای بازی های کامپیوتری بدون نیاز به کنسول

رفتن به مسافرت و یا مکان هایی که کنسول بازی در آنجا وجود ندارد، برای کسانی که عاشق بازی های کامپیوتری هستند، مانند یک کابوس است. اگر شما هم جزء این دسته هستید، در هتل یا فضاهای اینچنینی از تلویزیون هوشمند بهره ببرید.

اعلان وضعیت آب و هوا

به کمک اپلیکیشن Accuweather می توانید از وضعیت جوی هر نقطه از دنیا در زمان حال و ساعات آینده باخبر شوید.

دسترسی به شبکه های اجتماعی

بسیاری از ما حتی نمی توانیم برای چند ساعت از شبکه های اجتماعی دور باشیم. خبر خوش برای کسانی که عادت دارند در فواصل کوتاه حساب های کاربری خود را چک کنند.

پخش زنده برنامه های رادیو

با داشتن تلویزیون هوشمند دیگر نیازی به دستگاه های قدیمی رادیو ندارید. تلویزیون هوشمند می تواند برنامه های ایستگاه های مختلف در هر دو موج FM و AM را به طور زنده و بدون هیچ گونه صدای خش و یا قطعی پخش کند.

باشگاه خانگی

اگر بنا به هر دلیلی نمی توانید به باشگاه های تناسب اندام رفته و ورزش کنید، تلویزیون هوشمند خود را مانند یک مربی بدانید. اپلیکیشن های مخصوصی وجود دارند که بعد از نصب، هزاران ویدئو برای یوگا، ایروبیک و بدنسازی فراهم می کنند.





:: موضوعات مرتبط: زندگی هوشمند , ,
:: بازدید از این مطلب : 1128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: