کاشت مژه توسط پزشک
نوشته شده توسط : نت ویر

کاشت مژه مانند کلیه عمل های جراحی  مخاطرات خاص خود را دارد هر چند این مخاطرات بسیار گسترده نیست اما توجه به آنها به بهتر شدن عمل کاشت مژه کمک بسیاری می کند. خطرات کاشت مژه در حالت کاشت دائم با حالت کاشت موقت متفاوت است. در کاشت دائم مژه عملا یک فرآیند جراحی اجرا می شود.

 

حساسیت این عمل تقریبا زیاد است چون در محل چشم در حال انجام است در اکثر روش های کاشت مژه از بیهوشی یا بی حسی موضعی استفاده می شود که عوارض مخربی دارد و این مساله از نخستین خطرات این عمل می باشد. از دیگر خطرات می توان به احتمال بروز عفونت پس از عمل اشاره کرد . بعد از کاشت مژه پلک ها و چشم دچار التهاب می شوند این التهاب می تواند نشانه عفونت باشد و باید آن را جدی گرفت .

چرا برای کاشت مژه باید به پزشک مراجعه نمود؟

کاشت مژه یک عمل زیبایی در ابعاد کوچک است . عمل های زیبایی به مانند هر عمل دیگری نیازمند تجربه و تخصص است . این تجربه و تخصص زمانی اهمیت بیشتری پیدا می کند که بدانیم عمل در ناحیه ای از بدن انسان انجام می شود که حساسیت بسیار بالایی دارد و دقت فوق العاده ای را می طلبد .

 

این مهم لزوم مراجعه به متخصص زیبایی یا متخصص کاشت مو خوب جهت انجام عمل را تایید می کند . امروزه عمل های زیبایی و روش انجام آن ها توسعه بسیاری یافته است . همراه شدن با این روند نیازمند یک پیش زمینه علمی در زمینه جراحی های زیبایی می باشد که باید گفت تنها در صورت داشتن تخصص در همین زمینه نمی توان با این جریان همراه شد . یعنی یک فرد باید در حوزه ی زیبایی تخصص داشته باشد ، تا به طبع آن بتواند روش های نوین این علم را فرا بگیرد و به کار ببندد که استفاده از روش های جدید با توجه به نیاز مراجعین جزو  مهمترین مسائل پیرامون عمل های زیبایی می باشد . کاشت مژه دائم یا موقت فرآیندی دارد که با تجربه نیز قابل یادگیری است.

 

البته دقت عمل و ظرافت در کار نیز بسیار مهم است که این مورد هم با تمرین و تکرار در شرایط آموزش قابل دستیابی است هر چند این آموزش ها در کلینیک های زیبایی نیز وجود دارد اما بدون شک بهترین آموزش ها را افرادی دریافت می کنند که از طریق مراکز معتبر آموزشی یا دانشگاه ها اقدام به یادگیری امر می کنند که پزشکان و تکنسین ها از جمله این افراد هستند.

 

 

در مورد کاشت مژه باید افزود در این فرآیند تنها نحوه انجام این عمل و امکانات و تجهیزاتت حین عمل از اهمیت برخوردار نیستند بلکه مشاوره های پیش از عمل و کنترل های پس از عمل نیز مهم است. کسی که عمل جراحی زیبایی در زمینه کاشت مژه انجام می دهد باید بتواند با بررسی وضعیت جسمی ، روحی و روانی بیمار بهترین بهترین روش انجام عمل را انجام دهد و قبل از عمل جهت ایجاد انواع آمادگی ها در فرد مشورت لازم را به او بدهد .





:: موضوعات مرتبط: کاشت مو , ,
:: بازدید از این مطلب : 1074
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: