نوشته شده توسط : نت ویر

از آنجاییکه ریش و سبیل در ظاهر مردانه تاثیر چشمگیری دارند ، بسیاری از مردانی که معمولا در اثر اختلالات هورومونی با این مشکل روبرو میشوند علاقمند به انجام عمل کاشت ریش و سبیل  می شوند . یکی از روشها ، عمل sut  می باشد .

کاشت ریش و سبیل  به روش sut  امروزه  از جمله روشهای پرطرفدار است از این بابت که معمولا با تکنولوژیهای جدید و بدون درد یا خونریزی در طی یک جلسه انجام میشود . معمولا گرافت های مو از پشت سر ناحیه بین دو گوش برداشته می شود و با توجه به نوع ابزار کاربردی گرافتهای مو برداشته میشود و معمولا آسیبی به گرافتها وارد نمی شود . در این روش پانج هایی به قطر کمتر از یک میلی متر روی پوست سر ایجاد می شود .

یک متخصص کاشت مو خوب  معمولا  بعد از انجام عمل پیوند به دقت زاویه و محل استقرار و جهت مناسب را بررسی می کند از آنجاییکه معمولا به روش میکروسکوپی اینکار انجام  میشود آسیب هم به حداقل ممکن خواهد رسید در این روش با توجه به دقت بالا خط رویش موی طبیعی کاملا به  دست می آید .

 

مزایا و معایب روش sut

از آنجاییکه معمولا عمل سرپایی و بدون دردی است مزایای خوبی برای انتخاب دارد زیرا فرد به یک دوره ی کوتاه نقاهت میتواند به زندگی معمول خود ادامه دهد . از سوی دیگر معمولا با توجه به ابزار جدید گرافتهای مو آسیبی نمی بینند . با توجه به نیاز بیمار تعداد پیوندها و تراکم انها انتخاب میشود .

از آنجاییکه ریش و سبیل با پوشش دهی روی پوست ، از بروز سرطانهای پوست جلوگیری می کنند روش sut میتواند تا حدودی ریسک بروز سرطان در این نواحی را کم  کند .  با توجه به اینکه در این روش میتواند چند هزار تار مو را از پشت سر برداشت برای افرادی که ممکن است مادرزادی فاقد ریش و سبیل هستند گزینه ی خوبی باشد .

مانند روشهای دیگر تا حدودی التهاب ، قرمزی و تورم در محل ایجاد گرافت و پیوند مشاهده  میشود . نکته دیگر جنبه زیبایی شنایی است که باید در کاشت ریش و سبیل لحاظ شود به صورتیکه ظاهر و تراکم ریش و سبیل با دیگر اجزای صورت تناسب داشته باشد بنابراین انتخاب پزشک با تجربه  بسیار حائز اهمیت است . هم چنین لازم است فرد سیگاری تا مدتی مصرف سیگار را کنار بگذارد و از آلودگیهای محیطی و مواد شیمیایی دور باشد 





:: موضوعات مرتبط: کاشت مو , ,
:: بازدید از این مطلب : 1155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: