دردسری به نام لوازم یدکی اپتیما تقلبی + معرفی اپتیما 2020
نوشته شده توسط : نت ویر

قطعات تقلبی خودرو یک مشکل واقعی برای تمام کسانی است که خودرو میرانند یا سرنشین هستند. متاسفانه بازار ساخت قطعات و لوازم یدکی کیا اپتیما هم بسیار داغ شده و تولید کننده هایی که کوچکترین بویی از اخلاق و انسانیت نبرده اند اقدام به ساخت هرچه بییشتر قطعات اپتیما کرده اند و تنها چیزی که برایشان مهم است کسب پول و سرمایه به قیمت جان انسان ها است. رایجترین لوازم یدکی اپتیما 2020 که توسط قطعه سازان در سراسرجهان به صورت تقلبی ساخته میشوند عبارتند از:

انواع فیلترها

لنت های ترمز

چراغها اصلی

رینگ های چرخ

و کیسه های هوا

از بین تمام قطعات، کیسه های هوا از اهمیت بیشتری برخوردارند. زیرا در هنگام تصادف کیسه هوای تقلبی به راحتی پاره شده و جان سرنشینان را به خطر می اندازد.

وجدان خفته برخی قطعه سازان در ساخت لوازم یدکی اپتیما تقلبی

نمونه های تقلبی لوازم یدکی اپتیما با نتایج بالقوه تهدیدآمیز برای رانندگان، مسافران و سایر استفاده کنندگان در جاده ها می توانند خطر جدی ایجاد کنند. علاوه بر این، جنایتکارانی که قطعات خودرو تقلبی تولید می کنند هیچ گونه نگرانی درباره امنیت عمومی ندارند.

لوازم یدکی کیا اپتیما را تنها از مراکز معتبر بخرید

اگر قطعات کیا شما دچار خرابی شده اند و یا نیاز به تعویض یکی از آن ها دارید تنها از مراکز و فروشگاه لوازم جانبی کیا معتبر و دارای مجوز آن ها را خریداری کنید. دقت کنید که با (فروش قطعات کیا) نمونه های اصلی شما امنیت خود را تضمین میکنید و جانتان به خطر  نخواهد افتاد.

معرفی کیا اپتیما 2020

چند هفته پیش شرکت خودروسازی کیا طرح های رایانه ای k5 خود را به همگان نشان داد و با یک نگاه میشد فهمید نسل بعدی این ماشین دچار تغییرات و تحولات نسبتا زیادی شده است.

خودرو محبوب k5 کیا، در بازارهای بین المللی و حتی در کشور ما با نام اپتیما به فروش میرسد. و این یعنی هر نوع تغییری در ظاهر یا قطعات موتوری اش مستقیما در کیا اپتیمای خودمان هم اعمال خواهد شد.

کیا به دنبال تغییر ظاهر است

بر اساس چیزی که ما میبینیم، رویکرد دو شرکت بزرگ خودروسازی کرده یعنی هیوندای و کیا با هم تفاوت های زیادی پیدا کرده و در مقایسه با هیوندای، به نظر میرسد که کیا گوی سبقت را از لحاظ جذابیت ظاهری از هیوندای ربوده است. این را میتوان با مقایسه خودروهایی همچون آزرا و سوناتا و یا کادنزا و اپتیما متوجه شد.





:: موضوعات مرتبط: خودرو , ,
:: بازدید از این مطلب : 1246
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: