کودک هشت ماهه
نوشته شده توسط : نت ویر

کودک هشت ماهه : شما به هشت ماهگی رسیده اید. منتظر بعضی تغییرات رشدی بزرگ در چند ماه بعد باشید.

حرکات کودک هشت ماهه ی شما

حرکات کودک شما نسبت به یک کودک ۷ ماهه بیشتر شده و خزیدن و چهاردست و پا رفتن کل روز انجام می شود یا انجام خواهد شد. جالب نیست که چقدر سریع کوچولوی شما می تواند روی دست و پای کوچکش به اطراف برود؟ خیلی زود بعد از آن, او می ایستد و قلمرو خود را نظارت می کند, به این ور و آن ور با نگاهی کنجکاو خیره می شود. من ارباب دنیا هستم! بعد از آن شروع به گشتن می کند که به معنی ایستادن و بعد حرکت کردن حین گرفتن اشیا است. نهایتا بدون کمک راه می رود. این می تواند خیلی زود در ۹ ماهگی و دیرتر در ۱۸ ماهگی اتفاق بیفتد.

مهارت های حرکت ظریف کودک هشت ماهه ی شما

در این مرحله کودک می تواند اشیا را با انگشت شست و اشاره اش بردارد, که بسیار پیشرفته تر از در دست گرفتن مبتدی بود که چند ماه پیش یاد گرفته بود. همراه با دید ۲۰:۲۰ و علاقه شدید به چیزهای کوچک, ممکن است کوچکترین ذرات را با دستانشان بردارند و بعد در دهانشان بگذارند.

کلام کودک هشت ماهه ی شما

خیلی زود کودک شما کلمه معناداری یاد خواهد گرفت که وقتی به آن فکر می کنید, شاهکار ذهنی جالبی است. با این حال اگر تا به حال تلاش کرده باشید زبان دوم یاد بگیرید خیلی خوب می دانید درک آن آسان تر از صحبت کردن آن است. به خاطر همین ماه ها طول می کشد تا واقعا اولین کلمات بیان شود.

مهارت های شناختی کودک هشت ماهه

با ورود به حوزه زبان و تفکر سمبلیک, پایداری شی کمی پیش تر می رود. دیگر صرفا به خاطر حس ها نیست ( اگر نمی توانم ببینم یا لمس کنم, وجود ندارد) کودک شما نسبت به یه کودک ۶ ماهه این مفهوم را بیشتر درک کرده است” چیزها حتی زمانی که مستقیما آنها را حس نمی کنم وجود دارند” بنابراین حالا او به دنبال شیی که کاملا از او پنهان شده است می گردد. به هر حال او باید جایی همان اطراف باشد.





:: موضوعات مرتبط: سلامت کودک , ,
:: بازدید از این مطلب : 1208
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: