تاثیرات دندان خراب بر درد معده
نوشته شده توسط : نت ویر

دندان ها به عنوان بخشی از دستگاه گوارش در بدن انسان یکی از اولین نقاط تماس دهان به معده می باشد. دندان غذاها را از هم جدا می کند و فرایند هضم را شروع می کند که به شکم و سایر اجزای بدن میرود. هنگامی که دندانها با خوردن غذا به خوبی جویده نمیشوند، سایر قسمتهای بدن، اسیدها و مایعات باید آن را تقویت کرده و جبران کنند، به این ترتیب درد شکمی و گوارشی ایجاد می شود. با این حال، نگه داشتن دندان ها در شرایط کار خوب، می تواند منجر به ناراحتی معده شود.

تاثیرات دندان خراب بر درد معده

کار دندانپزشکی شامل تمیز کردن، پر کردن، ایمپلنت و سایر مراحل انجام شده در کلینیک دندانپزشکی می باشد. هیچکدام از آنها معده انسان را شامل نمی شود، اما همه این ها می توانند تاثیری در چگونگی احساس معده داشته باشند.

درد، احساسات و معده

تردید نیست که بسیاری از افراد دچار بوی دندان میشوند که این به دلیل پوسیدگی دندان ،بوی غذا و موارد مهم دیگر میباشد. جای تعجب نیست که معده میتواند به مواد حساس بد و خوب نیز واکنش نشان دهد.

به این حواس ها درد، ناراحتی، ترس و حتی خاطره ای از بازدیدهای گذشته دندانپزشکی اضافه کنید و ارتباط بین دهان و معده حتی قوی تر است. احساس آسیب دیدن دندان ها در حفره معده ممکن است تا حد روانی باشد که در آن احساسات و پاسخ ها را قبل از اینکه یک ابزار تیز به داخل دهان بیمار تبدیل شود، ایجاد می کند. با این وجود، در ریشه، اتصال دهان به معده یک پیشرفت طبیعی که قسمتی از بدن است و اغلب ،  بدن به علت درد و ناراحتی از طریق وجود احساسات از طریق اعصاب پاسخ می دهد.

تهوع، دلواپسی و دندان

یکی دیگر از واکنشها روده است که برای برخی افراد اتفاق می افتد. بسیاری از افراد دارای رفلکس قوی هستند که در آن انگیزه برای ترک هر گونه اشیاء خارجی شروع می شود، نه در عقب گلو و یا در انتهای گلو، اما در خود دهان است.

آلرژی و شرایطی از قبیل عفونت نیز ممکن است باعث ایجاد  درد معده در طول کار دندان شود. افراد مبتلا به بیماری لثه یا آبسه های دندان همچنین می توانند از تخلیه باکتریها در معده بدرخشند.

می توانید جهت بهره مندی از خدمات دندانپزشکی همچون دندانپزشکی بارداری ، دندانپزشکی کودکان ، ایمپلنت دندان ، ونیر کامپوزیت و ... به کلینیک دندانپزشکی تاج مراجعه کنید.





:: موضوعات مرتبط: سلامتی , ,
:: بازدید از این مطلب : 983
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: