راهنمای انتخاب لوازم یدکی و قطعات کیا پیکانتو
نوشته شده توسط : نت ویر

کیا یکی از معتبرترین کمپانی های خودروسازی جهان است و از سرتاسر جهان هواداران بسیار زیادی دارد. یکی از نمونه های مدرن و بسیار شیک خودروهای تولیدی این کمپانی، کیا پیکانتو است. این خودرو مانند بسیاری از مدل های دیگر کمپانی کیاموتورز در ایران نیز به فروش میرسد. یکی از دغدغه های هواداران و علاقمندان این خودرو، خرید قطعات کیا پیکانتو است که متاسفانه در هر جایی نمی توان لوازم یدکی با کیفیت و استوک آن را پیدا کرد.

معرفی کیا پیکانتو

پیکانتو یکی از ماشین های کوچک جثه و جمع و جور کمپانی کیاموتورز است، که در بازارهای جهانی معمولا قیمت بالایی ندارد. هرچند که جثه کوچک و موتوری متوسط دارد، اما هواداران زیادی دارد و تا کنون شمار زیادی از این خودرو در تمام جهان به فروش رسیده است.

هرچند که این خودرو در بازارهای جهانی نسبتا ارزان است، اما اگر بخواهیم چنین ماشینی را در ایران با وضعیت فروپاشیده اقتصاد امروز کشور خریداری کنیم، در نهایت قیمت بسیار بالایی باید برای آن پرداخت کنیم.

راهنمای خرید لوازم یدکی کیا پیکانتو

اگر قصد خرید هر کدام از قطعات این خودرو جمع و جور و کوچک را دارید باید به چندین فاکتور اصلی توجه کنید.

درباره قطعات خودرو خود اطلاعات کلی داشته باشید

هر راننده ای موظف است حداقل های رانندگی و بخش فنی خودرو خود را یاد بگیرد و بتواند قطعات مختلف خودرو را از هم تشخیص دهد.

محل خرید لوازم یدکی کیا پیکانتو

پیش تر از این ما مجبور بودیم برای خریداری لوازم جانبی ماشین خود از خانه بیرون برویم و بعد از کلی جستجو سر آخر یک نمایندگی معتبر برای تعویض قطعات پیدا کنیم. اما خوشبختانه با وجود شبکه جهانی وب، می توانیم تنها با یک سرچ انواع مختلف قطعات را پیدا کنیم و حتی از طریق اینترنت سفارش دهیم.

می توانید جهت سفارش از طریق سایت ما در قسمت فروشگاه لوازم جانبی کیا اقدام کنید.

کیفیت قطعات پیکانتو

هرچند که این خودرو به نحوی کوچک و با کاربری شهری است، اما چون در ایران آن را خریداری می کنید پول زیادی بابتش می پردازید. خودروهای اینچنینی کیفیت بالایی دارند و بهتر است قطعاتی در خور و متناسب با کیفیت آن ها خریداری کنید. بهتر است در انتخاب لوازم مناسب خودروی خود به دفترچه راهنمای ماشینتان رجوع کنید و مطمئن شوید که کدام محصولات متناسب با کیفیت ماشین شما طراحی شده اند.





:: موضوعات مرتبط: خودرو , ,
:: بازدید از این مطلب : 1419
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: