همه وسایل لازم برای انجام شینیون مو
نوشته شده توسط : نت ویر

موهای ما به نوعی تاج ملکه ای یا پادشاهی ماست. ما باید موهای خود را در بهترین حالت حفظ کنیم. ما امروز می توانیم هر کاری را که می خواهیم با موهایمان انجام دهیم. ما می توانیم به هر روشی که ترجیح می دهیم به گیسوان خود سبک، الگو و بافت بدهیم. یکی از مهمترین ترفندهای آرایش موها شینیون مو است که طرفداران بسیار زیادی دارد. برای انجام این کار وسایل و ابزار اولیه مورد نیاز است. اگر میخواهید موهای خودتان را با دست خودتان شینیون کنید این مقاله را بخوانید زیرا ما تمام ابزار لازم برای انجام این هنر مو را در این مقاله معرفی کرده ایم.

برس مو

ابتدایی ترین ابزار برای شینیون مو حتی مدل های بسیار ساده، برس یا شانه است. شانه ابتدایی ترین وسیله مدل مویی است که همه باید از آن برخوردار باشند. شانه ها موهای شما را منظم و قابل کنترل نگه می دارند. برخی از سالن ها و آموزشگاه های آموزش شینیون مو از انواع مختلفی برس مخصوص استفاده میکنند.

سشوار

سشوار نیز در هنگام آرایش مو و انواع شینیون از ملزومات شما محسوب می شوند. می توانید با سشوار کارهای زیادی انجام دهید. بارزترین کاربرد آن ها برای خشک کردن موهای است. اما از آن ها میتوان برای حالت دادن مو نیز استفاده کرد.

اتو مو

اگر می خواهید موهای شما بهتر از حد معمول به نظر برسد، راه حل آن قطعا استفاده از اتو مو است. اصولا ما دو نوع متفاوت اتو مو داریم. یکی برای فرکردن مو و دیگری اتوی تخت که تنها موها را صاف میکند. در انواع مدل های شینیون مو ما معمولا از هر دو نوع اتو استفاده میکنیم. اما بسته به مدل مد نظر خود میتوانید اتو را انتخاب کنید. برای مثال اگر مدل های ساده میپسندید تنها اتو تخت کافی است اما اگر موی بلندی دارید و مدل شینیون شما پیچیده است بهتر است، اتو مویی که موهای شما را فر میکند تهیه کنید. (اگر میخواهید دوره آموزش شینیون را بگذرانید بهر است هر دو نوع را بخرید)

کش و سنجاق مو

در شینیون مو ما باید موها را حالت داده و در موقعیت خود ثابت نگه داریم. مناسبترین وسیله برای بالا نگه داشتن مو یا تثبیت آن قطعا کش مو است که در هر خانه ای پیدا میشود. علاوه بر کش مو شما میتوانید از سنجاق مو هم استفاده کنید.

اگر مایل به حرفه ای شدن در این هنر جذاب هستید می توانید در دوره های آموزش آرایشگری که به صورت کاملا تخصصی توسط آموزشگاه آرایشگری زنانه الماس نشان برگزار می شود شرکت کنید.





:: موضوعات مرتبط: آرایشی و زیبایی , ,
:: بازدید از این مطلب : 869
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: