برجسته ترین مزایای ایمپلنت دندان
نوشته شده توسط : نت ویر

با ظهور تکنولوژی جدیدی به نام ایمپلنت ، ترمیم دندان با دنیای جدید و گام نوینی آشنا شد و توسعه یافت. و از آن پس ایمپلنت متقاضیان زیادی را به خود جلب کرد. امروزه ایمپلنت دندان راهکاری است که توسط دندانپزشکان توصیه می شود و در کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی به بهترین نحو انجام میشود.

ایمپلنت یک جایگزین بسیار مناسبی برای دندان های از دست رفته است . چرا که ایمپلنت همانند دندان طبیعی دارای یک ریشه بسیار قوی و یک ظاهر ونیر کامپوزیت است و با سایر دندان های فرد هماهنگی داشته و یک راهکار دائم و همیشگی است.

مزایای ایمپلنت دندان

زیباتر شدن ظاهر دندان ها

شکل و مدل دندان های ایمپلنت شباهت بسیار زیادی به دندان های طبیعی فرد دارد و این عامل باعث می شود دندان هایی طبیعی تر و در نتیجه لبخندی زیباتر داشت.

بهتر شدن نحوه گفتار فرد

وقتی برای درمان بی دندانی از دندان های مصنوعی با اتصالات سست استفاده می شود در گرفتار فرد مشکلاتی بروز خواهد داد.

راحت شدن خوردن غذا برای فرد

عمل جویدن غذا با استفاده از دندان های مصنوعی ممکن است دشوار باشد. همین طور با تحلیل رفتن فک فرد خوردن غذا باعث احساس درد و ناراحتی بر روی فک وی می شود. ولی از آنجایی که ایمپلنت همانند دندان طبیعی است پس به بیمار اجازه می دهد با خیالی راحت و آسوده و بدون اضطراب و استرس غذایش را نوش جان کند.

افزایش اعتماد به نفس

یکی از مهم ترین مزایای ایمپلنت دندان که باعث افزایش طرفداران آن گردیده کمک ایمپلنت به بالا رفتن اعتماد به نفس فرد می شود. از آن رو که برخلاف دندان مصنوعی ، ایمپلنت دندان شباهت بسیار زیادی به دندان های طبیعی دارد فرد اعتماد به نفس پیدا خواهد کرد.

دوام و ماندگاری دندان های ایمپلنت

دندان های ایمپلنت دارای دوام بسیار بالایی هستند و می توان گفت یک راهکار دائمی و همیشگی می باشد. پس با یک مراقبت مناسب و صحیح می توان دندان های ایمپلنت را برای مدت طولانی و حتی تا آخر عمر حفظ کرد.

کمک به بهداشت دهان و سلامت دندان ها

از آنجایی که ایمپلنت دندان به دندان های مجاور دندان خالی آسیبی وارد نمی کند و نیازی به تراش دادن آن ها نیست ، پس می توان با اطمینان بیان کرد که ایمپلنت حافظ سلامت دندان های فرد می باشد.





:: موضوعات مرتبط: سلامتی , ,
:: بازدید از این مطلب : 996
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 دی 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: