نوشته شده توسط : نت ویر

وقتی واژه شینیون مو شنیده می شود در ذهن خیلی ها مدل مویی که در پشت سر جمع شده تداعی می شود و دقیقا معنی Shinon واژه فرانسوی همین فرم دادن و جمع کردن مو با ابزارهای ساده و حرفه ای متنوع شینیون می باشد.

آموزش شینیون مو امروزه به یکی از شاخه های بزرگ و تکنیک هنری در زیبایی موها تبدیل شده و جایگاه خوبی را در بین مدل های آرایشگری دیگر باز کرده است.

خب حالا شاید از خودتان بپرسید که تکنیک شینیون مو چگونه می تواند بر روی آرایش صورت هم تاثیر گذار باشد و چهره جذاب تری را به فرد بدهد؟

با شناخت فرم صورت خود و انتخاب مدل متناسب شینیون مو با فرم صورت و میکاپی که دارید چهره متفاوت و دلبربایی را تجربه خواهید کرد همچنین عیب های صورت را با یک شینیون صحیح می توانید اصلاح کنید توجه داشته باشید که تاثیر نوع مو و مدل مو مناسب زیبایی افراد را دوچندان می کند.

انواع مدل شینیون مو

شینیون موی کوتاه

خیلی از افراد فکر می کند شینیون فقط مختص مو بلندها می باشد اما شینیون برای موی سر کوتاه هم در عین سادگی زیبا بنظر می آیند و با متدهای جدید مثل شینیون موی کوتاه با موی اضافه می توانید موهای کوتاه و کم پشت خود را پرپشت تر نشان دهید فقط باید مدلی انتخاب کنید که موهای کوتاه را زیبا و جذاب کند و این هم بستگی به مهارت آرایشگر شما دارد.

مدل موی نیمه باز مجلسی

داشتن موی بلند با رنگ لایت به تنهایی جذاب است اگر شما هم دوست دارید خاص و متفاوت در جشن عروسی ظاهر شوید پس از مدل مو زنانه مجلسی و شینیون لایت و نیمه باز استقبال کنید.

شینیون ساده دخترانه

مدل شینیون ساده و شیک در سال ۲۰۱۹ مورد توجه بیشتری قرار گرفته است اگر موهای کوتاه یا بلندی دارید می توانید از مدل شینیون ساده موی کوتاه بصورت باز و بسته استفاده کنید و با بافت مو شینیون ساده دخترانه را جذاب تر و حرفه ای تر نشان دهید.

آموزش شینیون جدید مو با تکنیک گوناگون و به روز دنیا را در بهترین آموزشگاه آرایشگری بصورت مرحله به مرحله و راحت ترین شکل ممکن در کمترین زمان بگذرانید برای ثبت نام دردوره های آموزشی آرایشگری سالن زیبایی الماس نشان با ما در تماس باشید و تبدیل به یک شینیون کار حرفه ای شوید.





:: موضوعات مرتبط: آرایشی و زیبایی , ,
:: بازدید از این مطلب : 988
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 دی 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: