معرفی انواع تجهیزات جکوزی
نوشته شده توسط : نت ویر

اگر قصد ایجاد تاسیسیات جکوزی در محیط خانه یا مجتمع ورزشی دارید، نیاز به تجهیزاتی خواهید داشت که در ادامه به معرفی آنها خواهیم

رینگ جکوزی

رینگ جکوزی از مهم‌ترین تجهیزات جکوزی است که قطر آن بسته به ابعاد مورد نیاز شما تعیین می‌شود. رینگ جکوزی، لوله‌ای است که نازل‌ها را روی آن قرار گرفته و به نوعی اتصال آن‌ها را برقرار می‌کند.

فیلتر تصفیه جکوزی

فیلتر تصفیه آب جکوزی یکی از تجهیزات جکوزی تمیز کننده است که وظیفه آن مانند دیگر فیلترهای به کار رفته گرفتن آشغال و کثیفی‌های آب و در نتیجه شفاف سازی آن است

جت جکوزی

جت‌ها یکی از تجهیزات جکوزی کوچک است که وظیفه بیرون راندن مخلوطی از هوا و آب را با فشار بسیار زیاد دارند و از پایه و سرجت تشکیل می‌شود.

هیتر جکوزی

هیترها از اصلی‌ترین تجهیزات جکوزی هستند که وظیفه گرم کردن آب درون جکوزی را بر عهده دارند. در واقع هر جا اسم وسیله گرمایشی جکوزی به گوشتان خورد، منظور همان هیترها هستند. هیتر جکوزی انواع مختلفی دارد که نوع برقی آن، به دلیل کم حجم بودن و همچنین کاربری ساده‌ای که دارند، بیشتر از بقیه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کفشور

کفشور از تجهیزات جکوزی برای گردش آب به حساب می‌آید و مانند کشفورهای استخر در پایین‌ترین قسمت قرار می‌گیرد و وظیفه آن‌ها، خارج کردن آب از درون برای انتقال به نازل‌ها است.

اسکیمر جکوزی

اسکیمر یکی از تجهیزات جکوزی مهم و حیاتی است که وظیفه آن جمع آوری ذارت روی سطح آب و انتقال آب روی سطح به بخش تصفیه است. در جکوزی‌های عمومی که همه نوع افرادی با هر نوع بهداشتی وارد آن می‌شود، نصب اسکیمر خیلی مهم است.

نکات مهم در انتخاب تجهیزات جکوزی

در انتخاب جکوزی باید چند نکته را در نظر بگیرید:

اول از همه اینکه در انتخاب و خرید تجهیزات جکوزی باید به ابعاد آن بسیار دقت کنید. تجهیزات جکوزی در مدل تک نفره و خصوصی با تجهیزات به کار رفته که در مدل چند و نفره متفاوت بود

به هیچ وجه انواع محصولات و تجهیزات جکوزی بدون گارانتی خریداری نکنید. این نکته را بدانید که با خرید محصولات بی‌کیفیت باید هرچند وقت یک‌بار اقدام به تعمیر آن‌ها کنید؛ اما از آنجا که امکان تعمیر و تعویض راحت تجهیزات جکوزی وجود ندارد، پس بهتر است که از همان اول به دنبال محصولات باکیفیت باشید.

 

به هیچ وجه خودتان اقدام به تعمیر یا تعویض تجهیزات جکوزی نکنید  دراین رابطه می توانید از مشاوران تام استخر کمک بگیرید. 





:: موضوعات مرتبط: طراحی و ساخت بنا , طراحی و ساخت استخر شنا , ,
:: بازدید از این مطلب : 1187
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 دی 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: