از هیدرودرمی یا آبرسانی پوست چه می دانید؟
نوشته شده توسط : نت ویر

در دنیای امروزی خانم ها نسبت به قدیم به زیبایی پوست و طراوت و جوانی خودشان خیلی بیشتر توجه دارند، راه های زیادی برای جوان سازی پوست وجود دارد یکی از این روش ها آبرسانی پوست می باشد زیرا آبرسانی برای همه ی افراد در سنین مختلف و برای هر نوع پوستی نیاز می باشد.

هیدرودرمی پوست اغلب در سالن های زیبایی و توسط آرایشگران حرفه ای و معتبر انجام می شود و حتی با ثبت نام در کلاس های آموزش پوست در بهترین آموزشگاه آرایشگری می توانید بصورت تخصصی تر آن را انجام دهید، شما می توانید در منزل با یک دستگاه بخور هیدرودرمی کنید، در مواقع ضروری کسانی که پوست حساسی دارند می توانند با مراجعه به یک پزشک متخصص بوسیله دستگاه پوست خود را درمان کنند. اما انجام هیدرودرمی موقتی است و می توانید قبل از رفتن به مهمانی و مراسمات خاص آن را انجام دهید.

هیدرودرمی پوست

سلامت پوست در بدن جزوء اولین ها قرار دارد چرا که پوست یکی از اندام هایی است که در خارج بدن است و با سایر عوامل محیطی در تماس است، در پوست همه افراد یک ماده به نام هیالورونیک اسید وجود دارد که این ماده با بالا رفتن سن مقدارش کم می شود و دلیل خشکی پوست همین کم شدن هیالورونیک در پوست است.

فواید هیدرودرمی

ترمیم پوست

پاکسازی عمیق  پوست

لایه برداری آسان

نرم شدن پوست

تاثیر نوع پوست در هیدرودرمی

برای هر نوع پوستی اعم از پوست خشک، چرب و معمولی روش های مختلفی برای شاداب کردن پوست وجود دارد.

پوست چرب: به دلیل اینکه پوست های چرب مستعد جوش هستند هیدرودرمی پوست برای آن ها مناسب نمی باشد و حتی باعث بیشتر شدن جوش ها می شود.

پوست خشک : هیدرودرمی برای پوست های خشک مناسب است و توصیه می شود بعد از انجام آبرسانی پوست برای حفظ و نگهداری رطوبت از کرم های مرطوب کننده استفاده کنند.

پوست نرمال: مانند پوست خشک آبرسانی پوست پیشنهاد می شود.

۷مورد از عواملی که باعث آسیب دیدن پوست می شوند

داشتن استرس

داشتن تغذیه غلط

مصرف سیگار

قرار گرفتن در زیر نور آفتاب

نکته: تاثیر کرم های لایه بردار در شادابی پوست زیاد است پس از لایه بردارهای مناسب با جنس پوست خود لایه بردار را استفاده کنید.





:: موضوعات مرتبط: آرایشی و زیبایی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1272
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 دی 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: