تاثیر عمل بینی بر چهره بانوان
نوشته شده توسط : نت ویر

تاثیر عمل بینی بر چهره

امروزه خیلی از افراد از مدل بینی خود راضی نیستند و به این باورند که بینی ، صورت آنها را زشت کرده است و زیبایی ندارد

به همین خاطر خیلی از افراد وقتی فکر میکنند و به این نتیجه میرسند که بینی شان به صورتی که دارند نمیخورد به فکر عمل بینی می افتند و صورت خود را به دست و تیغ جراحان بینی میسپارند.

خیلی از افراد پس اینکه بینی خود را عمل میکنند از چهره خود راضی میشوند و به این باور میرسند که جراحی بینی توانسته به بیشتر شدن زیبایی آنها کمک کند. عمل بینی مدل های مختلفی دارد که افراد با توجه به نیازی که دارند مدل عمل خود را انتخاب میکنند.

بینی گوشتی

خیلی از افراد که دارای بینی های تپل و گوشتی هستند به دکتر خود میگویند که نیاز به عمل دارند و از وضعیت فعلی رضایتی ندارد.

شما عزیزان از بهترین جراح بینی در تهران یا ایران سوال بپرسید به شما میگوید که در وضعیتی که هستید جراحی بینی گوشتی برای شما مناسب است یا خیر

پس حتما قبل از انجام عمل به یک دکتر مراجعه کرده و سوال خودرا مطرح کنید تا مشاوره و اطلاعات کافی را قبل از جراحی بدست بیاوردید

 

بینی استخوانی

ضخامت پوست در بینی های عضروفی یا استخوانی کمتر است ، پوست انعطاف پذیر تر می باشد، تغییرات بیشتری را می تواند تحمل  کند و دست جراح برای ایجاد تغییر در بینی با تراش استخوان و غضروف بازتر است .

یک جراح مجرب به راحتی می تواند تمام اشکالات بینی استخوانی یا قضروفی را برطرف کند و شکل دلخواه را با توجه به خصوصیات ظاهری سایر اجزای صورت به وجود آورد جراحی بینی استخوانی میتواند یک حس خوب به فردی که این کار را کرده بدهد و تاثیر زیادی در اعتماد به نفس فرد متقابل دارد.شما میتوانید با انجام جراحی زیبایی بینی به اندازه ایده آل بینی خود برسید.





:: بازدید از این مطلب : 1863
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 اسفند 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: