همه چیز در مورد کراتینه
نوشته شده توسط : نت ویر

آموزشگاه آرایشگری با کادری مجرب و کارآزموده با استفاده از مواد کاملاٌ مرغوب و سالم موهای شما را با کمترین صدمه درخشان و ترمیم می کند و جهت یادگیری می توانید در یکی از دوره های آموزش آرایشگری مجموعه یعنی دوره آموزش کار با مواد شرکت کنید.

یک نوع پروتئین که به صورت طبیعی در موها وجود دارد عنصر استفاده شده در آن فرمالدئید است که عامل بیماری زا است برای کسانی که با کراتینه سرکار دارند ولی  برای کسانی که موهای خود را کراتینه می‌کنند، مشکلی ندارد میزان فرمالدئید در این محصولات متفاوت است.

برای فرم دهی و ضخامت تارهای مو ترمیم دیده و یا موهای سالم استفاده می شود. پیش ازاستفاده از کراتینه مو اگر مبتلا به بیماری پوستی پسوریازیس هستید حتما با یک متخصص پوست مشورت کنید.

روش کراتینه کردن:

برای کراتینه کردن حدود۹۰دقیقه یا بیشتر وقت نیاز است.موهای سر رو آغشته به کراتینه کرده و با استفاده از اتوی مو، موهای شما را صاف می کند. که البته به بلندی موهای شما بستگی دارد. محصولات کراتینه‌ در سالن زیبایی  شامل ترکیبات کراتین ترمیم‌کننده و صاف‌کننده هستند .

صرفه‌جویی در زمان:

 بین۴۰% تا۶۰% در زمان خود نسبت به استفاده از اتو مو و سشوار برای صاف کردن مو صرفه‌جویی می شود.

برگشتن موهای وزوزی به هیچ وجه:

 بعد از کراتینه‌کردن موها، موهای وزوزی را به دست فراموشی بسپارید. بوردای می‌گوید: “شما می‌توانید درهوای مرطوب یا زیر نم نم باران قدم بزنید و موهای شما هیچ تغییری نمی‌کند.

شستن سریع ممنوع:

برای تاثیر گذاری کراتینه بر روی موها باید ۳ الی ۴ روز موی سر رو نشویید چون اثر گذاری کراتینه بر روی مو چند روزی طول می کشد.

روش مراقبت:

مراقبت مو  بعد کراتینه کردن یکی از نکات مهم می باشد.بعد از کراتینه‌کردن موها، و بعد از اینکه چند روز به موها زمان دادید و آنها را نشستید، حالا باید از شامپوهایی که فاقد سولفات سدیم هستند، استفاده نمایید تا مواد این شامپو بر روی موهای شما تثبیت شود.

میزان دوام:

صافی موها حدودا بین دو تا دو ماه ونیم دوام دارد.کراتینه کردن باعث شکسته شدن موهای شما نمی‌شود.ولی اتوی مو بدلیل داغ بودن موجب شکستگی و پاره شدن می شود .





:: موضوعات مرتبط: آرایشی و زیبایی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1014
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 دی 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: