نحوه نصب اکستنشن مو
نوشته شده توسط : نت ویر

این مقاله توسط بهترین آموزشگاه آرایشگری در تهران ارائه شده است و برای کسانی است که دوست دارند و یا قصد دارن در 

یکی از دوره های آموزش آرایشگری که همان دوره آموزش اکستنش مو است ثبت نام کنند.

در ادامه با نحوه نصب اکستنشن مو بیشتر آشنا خواهید شد:

اکستنشن با کمک کلیپس

شاید یکی از ساده ترین و البته کاربردی ترین روش های اتصال موهای مصنوعی به موهای سر شما، اکستنشن کلیپسی باشد. هرچند که این روش نیز نیازمند دقت و مهارت بالا است، اما نسبت به سایر متدهای دیگر نسبتا آسانتر است. نصب و تعبیه موها و همچنین در آوردنشون در این روش سریع و آسونتره..

اکستنشن مو با متد حرارات

در این روش ما از چسپی موسوم به چسپ کراتین استفاده می‌کنیم. روش کار هم به این شکله که، به یک سر موهای طبیعی یا مصنوعی که قصد داریم به موهای اصلی خودتون اضافه کنیم، مقداری از این چسپ میزنیم.

چسپ کراتین به خودی خود نمیتونه باعث اتصال موهای طبیعی و مصنوعی به هم بشه. بنابراین باید از یک روش حرارتی برای ایجاد این اتصالات استفاده کنیم.

اکستنشن مو با متد لیزری

بدون شک اکستنشن مو با کمک لیزر، یکی از باکیفیت ترین و بهترین روش های اتصال موهای مصنوعی و طبیعی به موهای اصلی شما است. به طور معمول موهایی که قراره به موهای اصلی شما متصل باشند، باید از لحاظ حجم و رنگ متناسب باشند تا بهترین کار ازش دربیاد. در این روش بهتر این است که فواصل موهایی که قراره اکستنشن بشن کم باشه (مثلا چیزی حدود ۵ سانتی متر).

یکی از دلایلی که ما اکستنشن لیزی رو برای مشتریامون توصیه میکنیم اینه که در استفاده از لیز به راحتی میشه میزان و درجه حرارات مد نظرمون رو ایجاد کنیم. وقتی از لیزر استفاده میکنیم دیگه نگران این نیسیم که حرارت کم باشه و یا احیانا بیشتر از اون چیزی بشه که ما نیاز داریم.

آموزش اکستنشن مو با متد میکرو رینگ

شباهت زیادی بین این روش و روش اکستنشن با رینگ یا حلقه ها وجود داره. در این روش هم، ما از رینگ ها کمک میگیریم تا موهای مصنوعی یا طبیعی رو به سر شما متصل کنیم. مشابه متد رینگی، در این روش نیز ما به کمک حلقه ها موها را اکستنشن میکنیم. موهای طبیعی شما در این روش آسیب نسبتا کمتری را تجربه میکنند.





:: موضوعات مرتبط: آرایشی و زیبایی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1083
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 دی 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: