زنان موفق و ثروتمند | چگونه یک زن موفق باشیم؟
نوشته شده توسط : نت ویر

زنان موفق و ثروتمند | چگونه یک زن موفق باشیم؟

 

سلام بانو . برای موفقیت آماده ای؟.وقتی صحبت از زنان موفق می شه، اونها همه جوره در اطراف ما هستن..

موفقیت – دقیقاً مثل زیبایی – بیش از همه نسبیه..هر روز ما با مادران، کارفرمایان، کارآفرینان، ورزشکاران و هنرمندان موفق زیادی رو به رو میشیم.که در واقع اکثرا نشون دهنده ی یک زن موفق در حوزه ی خودشونن. و چه روزی بهتر برای جشن گرفتن زنان در تمامی دنیا: 8 مارس روز جهانی زن؟

مطمئناً اینجوری فکر کردین که ما با یک راهنمای.“زنان در محل کار” – یک مقاله ی 52 صفحه ای برای به اشتراک گذاشتن اونچه که زنان موفق و شاغل برای رسیدن به موفقیت انجام می دهند،.رو براتون آمده میکنیم؟

اما مطمئناً، این تنها یک نوع از “موفقیته”،.اما نکات بسیار خوبی وجود داره که می شه به اون پرداخت. لطفا به نکات زیر دقت کنید:  

 

 همچنین می توانید بخوانیدراه اندازی کسب و کار آنلاین

 

1.    برنامه ی زندگی زنان موفق !

 

تا به حال شده مصاحبه های شغلی ای داشته باشین که در اون ازتون سؤال می کنن:.می خواید در پنج سال آینده کجا باشین؟.تنها با این سوال معلوم می شه که این سوال برای شما همون اندازه مهمه که برای کارفرماتون هم مهمه.در واقع نشون دهنده ی آینده نگر بودن شماست!

داشتن یک برنامه خوب و قابل اجرا که با اون می تونین محل کار فعلی،.شریک زندگی و خانواده خود رو در اون بگنجونین میتونه باعث پیشرفت شما بشه و برای به دست آوردن اونچه که می خواید مهمه..مطمئن باشین که باید هر سه ماه یکبار به برنامه ی زندگی خودتون برگردین و اونو ارزیابی کنین. آن ها تکنیک های مدیریت زمان را به درستی در زندگی خود اجرا می کنند..

 

2.    آموزش ببینین  

 

مدرسه و دانشگاه برای همه ی افراد باعث موفقیت نمیشه و دلیلش هم اینه که چیز هایی که شما رو تبدیل به یک زن موفق کنه رو بهتون آموزش نمیده،.اما باید خودتون رو مسلح کنین..الان چه لوازمی دارین؟.منظور ما از لوازم و سلاح همون مهارتیه که باید داشته باشین..

این سلاحیه که میتونه شما رو در جنگ با بی فرهنگی و بی بند و باری نجات بده..میتونه باعث بشه شما نسبت به اونچه که هستید قوی تر شید و با مهارت هایی که دارین یک زن موفق، مستقل و ثروتمند باشین..نه تنها این ، بلکه مهمه که به یاد داشته باشین.” تا گور دانش بجوی “این به این معنیه که هیچوقت دیر نیست برای یادگیری بلکه از همین الان هم شروع کنین عالیه!.

برای اینکار میتونین در دوره ها و یا سمینار ها و وبینار ها شرکت کنین..مخصوصا الان که همگی در قرنطینه ی خانگی به سر میبریم..این کار تأثیر مستقیمی در مسیر شغلی احتمالی شما داره،.و بهتون قول میدم هیچوقت از تصمیمی که امروز میگیرین پشیمون نمیشین.آموزش دیدن حتی میتونه روی حافظه کوتاه مدت ضعیف تاثیر گذار باشه.

پیشنهاد ما به شما: جدیدترین راهکار افزایش درآمد

 

3. رو خودت سرمایه گذاری کن!

 

زنان موفق اول از همه روی خودشون و توانایی هاشون تمرکز میکنن و سرمایه گذاری میکنن..مطمئنا ، شما می خواین خونه ی بزرگ و ماشین زیبا داشته باشین . اما مدیریت مالی و داشته باشین. این باعث میشه در شرایطی که حتی پیشبینی نمیکنین هم بتونین بدرخشین ، مثل : اخراج ، شرایط اضطراری و بیماری ها . اگه بتونین از الان برای اون روز ها نقشه و برنامه ای داشته باشین، اینجوری یک_هیچ از بقیه جلوترین.  

پس از همون اول که درآمد کسب کردین نسبت به همون درآمد خونه و ماشین مناسبی بخرین..مثلا اگه 50 میلیون درآمد داری،.نسبت به همون یه ماشین و خونه ی مناسب بخر..نه اینکه اندازه ی کسی که 500 میلیون درمیاره خونه بخری. به جای اینکار باقی مونده ی پولت رو سرمایه گذاری خوب انجام بده.و یه درآمد غیر فعال برای خودت به وجود بیار.  

کتاب ثروتمند ترین مرد بابل میتونه در این زمینه به شما کمک کنه. میتونین از وبسایت ماهان تیموری کتاب صوتی و خلاصه شدش رو تهیه کنین.

 





:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: