آموزش لیفت و اکستنشن مژه برای علاقمندان
نوشته شده توسط : نت ویر

لیفت و اکستنشن مژه به طرز عجیبی در میان بانوان ایرانی هواخواه پیدا کرده و هرچند که پیشینه خوبی داره، اما با توجه به پیشرفت های اخیر حرفه آرایشگری و افزایش تعدد تکنیک های آن، شاهد به وجود آمدن انقلابی عظیم در حوزه آراستن و فرم دادن مژه ها هستیم. به همین دلیل تعداد مشتریان و کسانی که به اکستنشن و لیفت مژه‌ها روی آوردن واقعا رو به افزایش هستش.

با توجه به بهبود فضای شغلی این هنر در ایران، و افزایش روز افزون مشتریاش، آموزشگاه آرایشگری الماس نشان قصد داره در این مقاله، به معرفی دوره آموزش اکستنشن مژه بپردازه و علاقمندان به این هنر رو راهنمایی کنه تا با یادگیری تکنیک های مدرن و تخصصی مربوط به آرایش مژه، به راحتی وارد بازار کار بشن و منبع درآمد نسبتا خوبی رو برای خودشون دست و پا کنند.

منظور از لیفت و اکستنشن مژه چیه؟

لیفت مژه‌ها در اصل یک متد طبیعی آرایشیه که برای فر، طولانی، ضخیم و خوش فرم کردن مژه ها استفاده میشه. این روش ظاهر مژه ها را نه تنها زیباتر میکند ،بلکه توجه افراد را به چشم ها نیز بیشتر میکند.”

منو قانع کنید که چرا باید دوره آموزشی لیفت مژه رو بگذرونم؟

هیچ روش دائمی برای اینکه مژه های شما رو تا آخر عمر ضخیم و بلند کنه وجود نداره و هرکسی چنین ادعایی کنه، شاید چیزی از آرایشگری نمیدونه. کسانی که مژه هاشون رو لیفت میکنند، معمولا بعد از مدتی دوباره برای اینکه به حالت دلخواهشون برسن، باید لیفتشون رو تجدید و تمدید کنند.

معمولا بعد از دو تا ۳ ماه، افراد باید دوباره به سالن های آرایشی مراجعه کنند، تا دوباره مژه های خودشون رو فردار کنند. و این یعنی وفور مشتری و کیس آرایشی!

فکرش رو بکنید که علاوه بر مشتری های همیشگیتون، مشتری های جدید هم همیشه بهتون مراجعه میکنند، به نظرتون این عالی نیست؟ اینکه شغلی وجود داشته باشه، که پرطرفدار باشه و ساده، و بشه ازش پول در آورد، براتون جالب نیست؟

من میخوام وارد بازار کار لیفت مژه بشم باید چکار کنم؟

همونطور که شاید خودتون هم بدونید، تعداد کسایی که به صورت تخصصی اینکار رو انجام میدن کمه و با انبوهی از مشتریا سروکار دارند. خیلی دوست داشتیم که در اینترنت یا جای دیگه ای میتونستید به صورت رایگان این حرفه رو یاد بگیرید. اما متاسفانه چنین چیزی هیچ جا وجود نداره. و شما ناچارا باید توی کلاسهای آموزش آرایشگری ثبت نام کنید. 





:: موضوعات مرتبط: آرایشی و زیبایی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1306
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 آذر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: