بهترین روش لاغری
نوشته شده توسط : نت ویر

مطمئنا روش های فراوانی برای لاغری وجود دارد، از انواع رژیم های غذایی مانند رژیم لاغری آمریکایی و رژیم کانادایی گرفته تا انواع ورزش های چربی سوز و بدنسازی و جراحی لاغری . اما آیا این روش ها برای همه موثر است؟ تا چه حد می توانند به کاهش وزن قابل توجه منجر شوند یا عمل اسلیو تا چه میزان  قابل توجهی میتواند از ورن مارا کاهش دهد و اینکه آیا ارزش دارد تا هزینه عمل اسلیو را پرداخت کنیم؟ و آیا این روش ها موجب لاغری غیر قابل بازگشت می شوند؟ بهترین روش لاغری کدام است؟ در ادامه به معرفی بهترین روش لاغری می پردازیم و میگوییم که بهترین جراح لاغری چه ویژگی هایی دارد. این روش شامل راهکارهای مفید و موثری است که در همه جای دنیا مورد قبول محققان و دانشمندان می باشد. شاید لاغری و کاهش وزن یک فرمول کلی نداشته باشد ولی با پیروی از قوانین زیر می توانید به طور قطع کاهش وزن خوبی را تجربه کنید.

کاهش مصرف قند و نشاسته

مهمترین بخش لاغری به کاهش مصرف قند و نشاسته بر می گردد. با کاهش این مواد، سطح گرسنگی تان پایین آمده و در نتیجه میزان کالری دریافتی تان کمتر خواهد شد. حال بدن به جای سوزاندن کربوهیدرات برای به دست آرودن انرژی، شروع به سوزاندن چربی های ذخیره شده می کند.

یکی دیگر از فواید حذف کبوهیدرات، پایین آمدن سطح قند خون است که موجب می شود تا کلیه ها آب و سدیم اضافه را از بدن خارج کنند. این عمل موجب کاهش نفخ و دفع آب غیر ضروری بدن می شود.

حتی ممکن است در اولین هفته از حذف کربوهیدرات تا ۵ کیلوگرم، چه از وزن چربی و چه از وزن آب بدنتان کم شود.

کنترل محیط اطرافتان

یکی دیگر از استراتژی های موثر در بهترین روش لاغری جهت کاهش کالری های دریافتی، کنترل محیط اطرافتان هست. کنترل اطرافتان شامل هر چیزی از پر کردن آشپزخانه تان تا انتخاب بهترین رستوران می باشد. این به معنی دوری از رستوران ها و فوت کورت هایی است که امکان خوردن انواع غذاها در آنها وجود دارد. بنابراین قبل از رفتن به رستوران بهتر است یک میان وعده سالم داشته باشید تا از ولع خوردن زیاد در رستوران کم کنید. بین خوردن این میان وعده و غذای رستوران حدود ۱۵ دقیقه صبر کرده و یک لیوان آب بنوشید.





:: بازدید از این مطلب : 1291
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 آبان 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: