جراحی ساسی بای پس
نوشته شده توسط : نت ویر

ساسی بای پس جدیدترین روش جراحی لاغری و یک عمل مطمئن برای درمان دیابت و چاقی است. ساسی (sasi) مخفف اسلیو و بای پس دراز روده با یک آناستوموز می باشد. در این جراحی از هر دو روش بای پس و اسلیو معده استفاده می شود.

روند جراحی ساسی بای پس

طی این درمان جراح لاغری پس از جدا کردن بخش اعظمی از معده (اسلیو معده) خروجی کیسه ی معده جدید به بخش میانی روده متصل می شود. تمام این اعمال بدون جدا کردن خروجی معده انجام می پذیرد از این رو در این روش دو راه عبوری برای غذاها وجود خواهد داشت.

30 درصد از مواد غذایی از مسیر طبیعی خود عبور می کنند از این رو ویتامین ها و مواد معدنی به درستی جذب بدن خواهد شد.

70 درصد از مواد غذایی از مسیر بای پس شده عبور می کند که منجر به عدم جذب مقدار بسیار زیادی از مواد غذایی و قندها و در نتیجه کاهش وزن قابل توجه فرد می شود.

ساسی بای پس چگونه منجر به درمان دیابت می شود؟

این جراحی یعنی ساسی بای پس با افزایش ترشح انسولین از پانکراس و کاهش مقاومت بدن در برابر انسولین به درمان دیابت می پردازد. همچنین به دلیل کوچک شدن اندازه معده، کالری کمتری به بدن می رسد.

بهترین کاندید جراحی ساسی بای پس چه کسی است؟

افرادی می توانند جراحی ساسی بای پس را انجام دهند که BMI یا شاخص توده بدنی آنها بیش از 35 باشد. همچنین افرادی که دارای BMI بالای 30 بوده و از یکی از بیماری های مرتبط با چاقی مانند دیابت و فشار خون بالا رنج می برند می توانند گزینه مناسبی برای جراحی ساسی بای پس باشند. این جراحی محدودیت سنی خاصی نداشته و از 18 تا 65 سال می توانند آن را انجام دهند.

جراحی ساسی بای پس مزایای بسیاری دارد. یکی از مهمترین مزیت های این جراحی عدم دچار شدن به کمبود ویتامین ها و مواد معدنی است که در سایر جراحی های لاغری ممکن است اتفاق بیافتد. از این رو بیماران پس از جراحی ساسی بای پس، نیاز به تعهد همیشگی برای مصرف مکمل های ویتامین و مواد معدنی نخواهند داشت.

 





:: بازدید از این مطلب : 1059
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 مهر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: