عمل و روند جراحی اسلیو معده
نوشته شده توسط : نت ویر

کاهش وزن می تواند به طور قابل ملاحظه ای چالش برانگیز باشد. ما در دنیایی زندگی می کنیم که با سرعت زیادی رو به حرکت است و مراقبت از خودمان هر روز دشوارتر از دیروز می شود. همه ی ما می دانیم که سلامتی مان در اولویت قرار دارد اما آیا آنچنان که لایقش هست از آن مراقبت می کنیم؟

به کاهش 80 درصد از وزن اضافی خود فکر کنید. چه احساسی با آن بدن جدید خواهید داشت؟ اعتماد به نفستان زیاد نمی شود؟ آیا نسخه ی با اعتماد به نفستان را بیشر دوست ندارید؟ در این حالت می توانید به راحتی بسیاری از فعالیت هایی که روزی در آرزویش بودید را انجام دهید. کاهش وزن میلیون ها فایده دیگر نیز برایتان خواهند داشت که توضیح آنها از حوصله همگی خارج است.

عمل اسلیو معده یکی از بهترین و جدید ترین روش های جراحی لاغری است که با کاهش اندازه معده و در نتیجه کاهش اشتها، به لاغری بیمار کمک می کند. در ادامه به هر آنچه لازم است درباره جراحی اسلیو معده بدانید می پردازیم.

جراحی اسلیو معده چیست؟

طی جراحی اسلیو معده بخشی از معده برای همیشه جدا می شود و بقیه آن با استفاده از منگنه جراحی بسته خواهد شد. اندازه معده پس از جراحی تا 75 درصد کاهش پیدا می کند  شما میتوانید با مراجعه به یک جراح لاغری از تمام جزئیات این عمل با خبر شوید و با خیال راحت تصمیم بر انجام دادن یا ندادن این عمل کنید.

جراحی اسلیو معده، هم به تنهایی می تواند به عنوان یک روش درمان چاقی استفاده شود و هم ممکن است پیش نیازی برای انجام سایر جراحی های لاغری مانند بای پس معده باشد.

روند جراحی اسلیو معده چگونه است؟

قبل از شروع جراحی اسلیو معده، بیمار توسط تیم بیهوشی بیهوش خواهد شد. اسلیو معده معمولا به کمک دوربین کوچکی به نام لاپاراسکوپ انجام می گیرد که درون معده قرار گفته و برای جراحان امکان دیدن درون معده را فراهم می کند.

 





:: بازدید از این مطلب : 1105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 مهر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: