جراحی بینی زبه روش بسته
نوشته شده توسط : نت ویر

در کشور ما، عمل بینی بیشتر از سایر جراحی های زیبایی انجام می شود. در جلسات مشاوره قبل از عمل بینی، جراح و بیمار معمولا درمورد روش انجام جراحی با یکدیگر صحبت می کنند.  هزینه جراحی بینی باز و جراحی بینی بسته دو روش متداول انجام عمل بینی هستند. هر یک از این روش ها مزایا و معایب مختص خود را دارند که در اینجا درمورد معایب و عوارض عمل بینی بسته صحبت می کنیم.

جراحی بینی بسته چگونه انجام می شود؟

عمل بینی گوشتی بسته روشی است که نیاز به ایجاد شکاف بر روی سطح خارجی بینی ندارد. پس از آنکه بیمار بیهوش شد، بهترین جراح بینی در تهران ابزارهایی را داخل سوراخ و مجرای بینی می کند. در طول جراحی، تمام شکاف ها در داخل بینی ایجاد می شوند و بنابراین، بعد از عمل جای زخمی بر روی بینی باقی نمی ماند.

جراحی که بینی را به روش بسته عمل می کند باید درمورد ساختار آن درک و دانش بالایی داشته باشد زیرا درطول عمل، اجزای بینی را به طور واضح نخواهد دید. به عبارت ساده تر، جراح بینی باید به قدری دانش و مهارت داشته باشد که بتواند تغییرات لازم را با دقت و بی نقص در بینی ایجاد کند، بی آنکه اجزای بینی را ببیند.

مزایای عمل بینی بسته از جمله موارد زیر باعث می شود که بیشتر بیماران از جراح بخواهند تا بینی شان را به روش بسته عمل کند.

  • مدت زمان کوتاه جراحیجراحی بینی بسته نسبت به روش باز مدت زمان کمتری طول می کشد و بیمار مدت کوتاه تری بیهوش است.
  • جای زخم (اسکار) کمتر: از آنجایی که هیچ شکاف بیرونی و روی بینی ایجاد نمی شود، جای زخم و بخیه ای هم قابل مشاهده نخواهد بود.
  • ورم و کبودی کمتر بعد از عمل: برخلاف عمل باز بینی، در روش بسته شکافی بر روی کلوملا (دیواره ی بین دو سوراخ بینی) ایجاد نمی شود. به همین دلیل، خون به راحتی در پوست بینی جریان دارد. به علاوه، پوست در طول عمل از غضروف و استخوان جدا می شود و همین موارد باعث می شوند که بیمار پس از عمل بینی بسته ورم و کبودی کمتری را تجربه کند.

این مزایا واقعا قابل توجه هستند و افرادی که از بیهوشی می ترسند و یا می خواهند دوران نقاهت کوتاهی داشته باشند، بیش از باقی بیماران این روش را برای تغییرشکل بینی خود انتخاب می کنند. اما بیمارانی که نتیجه ی عمل برایشان در اولویت است، باید بیشتر تامل کنند. عوارض عمل بینی بسته غیر قابل انکار و چشم پوشی است و قبل از انتخاب روش عمل بینی باید درمورد آن ها بدانید و انتخاب آگاهانه ای داشته باشید.

 





:: بازدید از این مطلب : 1215
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 شهريور 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: