نکاتی در مورد نتیجه جراحی بینی
نوشته شده توسط : نت ویر

آمارها و مطالعات انجام شده بر روی متقاضیان جراحی زیبایی نشان داده است که جراحی بینی فانتزی یکی از محبوب ترین جراحی ها میان مردم است. هدف جراحی بینی چه ایجاد تعادل میان اجزای صورت و چه بهبود تنفس از مجرای بینی باشد، یک جراحی موفق شامل تلفیق متناسب و متعادل هنر و تکنیک است. بیماران حق آن را دارند تا درمورد دوره ی بهبود تدریجی پس از جراحی بینی بدانند، زیرا این دانش به آنها کمک می کند تا انتظارات واقع بینانه ای از نتیجه جراحی بینی داشته باشند و این کار میتواند هم از طریق بهترین جراح بینی ایران باشد و هم میتواند با سرچ در گوگل اتفاق بیافتد.

در این مقاله چند نکته ی مهم و کاربردی در مورد نتیجه جراحی بینی آورده شده است و حتی تا حدی از هزینه عمل انحراف بینی هم مطلع خواهید شد که مطالعه ی آنها می تواند برای علاقه مندان به جراحی بینی مفید باشد.

چه زمانی نتیجه جراحی بینی ام را می بینم؟

بیماران اغلب راجع به مدت زمان بهبودی بعد از جراحی می پرسند. نقاهت پس از جراحی بینی شامل دو مرحله ی بهبودی اولیه و پس از آن، بهبودی بلند مدت می شود.

  • مرحله ی اولورم و کبودی قابل مشاهده بعد از عمل؛

شما باید منتظر دیدن آثار اولیه و مشهود جراحی باشید. این آثار معمولا بین دو تا چهار هفته از بین می روند. اکثر بیماران می توانند بعد از دو هفته به سرکار بروند. کبودی های باقی مانده را هم می توان با محوکننده ها یا دیگر لوازم آرایشی پوشانید.

  • مرحله ی دوم: پیشرفت نتیجه ی نهایی به مرور زمان؛

در مرحله ی آخر و در طول تکمیل دوران نقاهت، شما شاهد به ثمر رسیدن جراحی بینی خود خواهید بود. بیشتر افراد حدودا در ماه سوم می توانند نتیجه ی “نیمه نهایی” را مشاهده نمایند. در این مدت، قسمت اعظم ورم می خوابد. در ماه های ۱۲ تا ۱۴ام، دیگر می توان گفت که بینی شما آماده است و نتیجه ی قطعی در آینه منتظر شماست. البته در ماه های آخر، تغییرات بصورت نامحسوس اند و بیمارانی که ریزبین نیستند، متوجه آن نخواهند شد.

شما باید با بدنتان درست رفتار کنید تا بهبودی، روند خوبی را در پیش گیرد. بنابراین، دو نکته ی ویژه را به داوطلبین یا بیماران جراحی بینی ارائه می کنیم:

  • در طول ماه های اول، باید از بینی خود در برابر آفتاب محافظت کنید تا پوست بینی در دوران نقاهت آفتاب سوخته نشود.
  • به هنگام ورزش کردن حتما احتیاط کنید؛ زیرا ممکن است در محیط های ورزشی شلوغ، یک ضربه ی غیرعمدی به بینی شما وارد شود.

در جلسه ی مشاوره ی قبل از عمل، نکات کامل دوران نقاهت را به شما خواهیم گفت.





:: بازدید از این مطلب : 1067
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 مرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: