زیبایی دندان ها
نوشته شده توسط : نت ویر

فرق لیمپلنت با لمینت

لمينت پوسته ی نازک سراميكي هست كه بر روي سطح دندانهاي قدامی سالم تنهابراي افزايش زيبايی چسبانده ميشود، اما ايمپلنت دندان در واقع كاشت دندان مصنوعي به جای يک دندان كشيده شده هست، در مورد قيمت درطرح درمانى كه به شكل تخصصى ارائه مي شود، نكات و ريزه كاری هاى زيادى دخيل هستند كه موارد مختلف رو كاملاً از هم متفاوت مى كند به همين دليل اعلان هزينه لمینت دندان و ایمپلنت بعد از معاينه ى حضورى پیش بهترین متخصص زیبایی دندان و بررسى شرايط دندان ها انجام می شود.

 

روکش دندان چیست؟

در واقع روکش دندان از مشهورترین ترمیم های دندان است که برای محصور کردن دندان خرابی استفاده می شود که دیگر برای اصلاح آن دیر شده است. به طور مثال برای درمان دندان هایی که دچار پوسیدگی شدید شده اند و نمی توان با استفاده ازروش های قدیمی مثل پرکردن، آنها را نجات داد از روکش استفاده می شود. همچنین برای از بین بردن عفونت و درد دندان پس از درمان های ریشه دندان (روت کانال) از روکش استفاده می شود. باید بدانید که دندان روکش شده ممکن است تا همیشه عملکرد خود را نداشته باشد. البته این امکان نیز وجود دارد که پوسیدگی دندان  از بین برود و کل ساختار دندان بهبود پیدا کند.

در اینگونه شرایط انتخاب روکش دندان کاملا اختیاری است. روکش ها، دندان آسیب دیده را پوشش می دهند و با این کار از ساختار دندان حمایت و حفاظت می کنند. آنها به دلیل محصور و ایزوله کردن دندان، احتمال پوسیدگی و کرم خوردگی را تقریبا به صفر می رسانند و این به معنای افزایش طول عمر دندان آسیب دیده می باشد.

کامپوزیت پیکار میکند؟

امروزه با مواد کامپوزیت می توان لبخندی زیبا آفرید که هم ساختار دندان حفظ می شود و هم می تواند ماندگاری بالایی داشته باشد. علاوه بر این قیمت ونیر کامپوزیت نسبت به سایر ونیر ها به صرفه تر است.

در ونیر کامپوزیت ها، ماده ی رزین به طور مستقیم و به صورت لایه لایه روی دندان فرد قرار می گیرد و در همان جا توسط دندان پزشک شکل دلخواه می گیرد. از ونیر کامپوزیت داندان برای اصلاح شکستگی و یا تغییر رنگ دندان طبیعی استفاده می شود. همچنین از این ونیر ها برای اصلاح ناهماهنگی های جزئی دندان ها استفاده می شود و به دندان ظاهری مرتب و هماهنگ می دهد.

در صورتی که نیاز به ونیر هایی با قیمت پایین دارید، ونیر کامپوزیت ها بهترین گزینه خواهند بود.

با این که قیمت ها متفاوتند ولی در هر شرایطی به طور متوسط ونیر کامپوزیت ها حدودا نصف قیمت لمینت ها را دارند.





:: بازدید از این مطلب : 1968
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: