چگونه ارتودنسی دندان با کمترین هزینه داشته باشیم؟
نوشته شده توسط : نت ویر

چون معمولا کسانی که نیاز به درمان ارتودنسی دارند دندان هایی کج، نامرتب و ناهماهنگ دارند، تجربه ثابت کرده این افراد بیشتر از افرادی که دندان های صاف و منظم دارند به پوسیدگی دندان، از بین رفتن دندان، عفونت لثه و … مبتلا می شوند. اگر در طولانی مدت قصد درمان این مشکلات را داشته باشید، خواهید دید که چندین برابر هزینه ای که شما اکنون برای ارتودنسی دندان می پردازید را هزینه برطرف کردن این مشکلات خواهید کرد،  شما تنها یکبار با ارتودنسی از بروز این مشکلات پیشگیری خواهید کرد و در هزینه ها صرفه جویی می شود، پس ارتودنسی یک درمان گران نیست، بلکه صرف جویی در هزینه ها است.

هزینه ارتودنسی چقدر است؟

هزینه ارتودنسی یکی از مهمترین مسائل در هنگام درخواست ارتودنسی است؛ با توجه به افزایش قابل ملاحضه هزینه‌ ارتودنسی در این روزها، داشتن آگاهی از هزینه ارتودنسی برای فردی که می‌خواهد ارتودنسی دیمون، ارتودنسی فک بالا یا ارتودنسی فک بالا و پایین، ارتودنسی سرامیکی و… انجام دهد، به امری مهم بدل می‌شود.

حداقل هزینه ارتودنسی

پیش از آن که به حداقل هزینه ارتودنسی بپردازیم، بهتر است از عوامل موثر بر هزینه ارتودنسی(قیمت ارتودنسی) آگاهی بیابیم؛ چرا که به عنوان مثال حداقل هزینه ارتودنسی نامرئی با حداقل هزینه ارتودنسی سرامیکی و حتی حداقل هزینه ارتودنسی فک بالا و حداقل هزینه ارتودنسی فک پایین با هم متفاوت است.

مهم ترین عامل اثر گذار بر قیمت ارتودنسی

می‌توان گفت نوع ارتودنسی که مدنظرتان است، مهم‌ترین عامل اثرگذار بر قیمت ارتودنسی یا هزینه ارتودنسی است. به صورت معمول، هزینه ارتودنسی ثابت که با براکت‌های معمولی یا براکت‌های رنگی صورت می‌گیرد، یک دهم تا یک پنجم هزینه ارتودنسی نامرئی است. مواد استفاده شده در هنگام ارتودنسی بر هزینه ارتودنسی و قیمت ارتودنسی اثر مستقیم دارد.

هزینه تقریبی ارتودنسی

هزینه تقریبی ارتودنسی همان‌طور که برایتان شرح داده شد، به عوامل متفاوتی بستگی دارد؛ از جمله عوامل اثرگذار بر هزینه تقریبی ارتودنسی، می‌توان به نوع ارتودنسی مدنظرتان، فرم فعلی دندان‌هایتان و … اشاره نمود.

بهترین روش محاسبه هزینه ارتودنسی چیست؟

اگر شما به دنبال جواب این سوال هستید بهتر است بدانید که گزینه های مختلفی بر قیمت ارتودنسی و هزینه قطعی آن تاثیر می گذارد، بهترین راه برای محاسبه هزینه ارتودنسی مشاوره حضوری است تا بعد از ارزیابی تخصصی، قیمت دقیق ارتودنسی برای شما محاسبه شود.

بیشتر بخوانید... ارتودنسی متحرک





:: موضوعات مرتبط: سلامتی , ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: