برجسته سازی گونه در خانه با 8 روش طبیعی
نوشته شده توسط : نت ویر

در این مطلب می‌خوانیم که چطور می‌توانیم با روش‌های طبیعی گونه‌های برجسته و زیبا داشته باشیم. گونه‌های برجسته یکی از معیارهای زیبایی طبیعی است. با بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه در تهران همراه باشید.

1. استفاده از سیب و هویج برای برجسته سازی گونه

نصف سیب و نصف هویج را با نصف فنجان آبلیمو مخلوط کرده و هر روز ناشتا میل کنید. خواهید دید که ظرف یک هفته به گونه‌های ایده‌ال خود دست خواهید یافت.

2. معجون عسل و برجسته شدن گونه‌‌ها

نصف قاشق عسل را با نصف قاشق گلاب و مقداری میوه توت درون میکسر(مخلوط کن) بریزید. هنگامی که معجون یکدستی حاصل شد، به مدت 15 دقیقه؛ معجون را با حرکات دایره‌ای انگشت، روی گونه بمالید. پس از 15 دقیقه، پوست را با آب گرم بشویید و یک تکه یخ روی گونه‌ها بمالید.

3. روغن کنجد، برجسته و شاداب شدن گونه‌ها

روزانه مقداری روغن کنجد را حرکات دایره وار انگشت، بر گونه‌ها ماساژ دهید.

بیشتر بخوانید ... آموزش بافت مو

4. روغن زیتون و زیبا شدن گونه‌ها

روزانه یک قاشق غذاخوری روغن زیتون بنوشید و یا دوبار در روز به مدت 5 الی 10 دقیقه گونه‌ها را با روغن زیتون ماساژ (رو به بالا) دهید.

5. استفاده از ژل آلوئه ورا

آلوئه ورا باعث جمع شدن و شادابی پوست می‌شود. روزانه به مدت 10 دقیقه گونه‌ها را با ژل آلوئه ورا با حرکت دایره وار انگشت ماساژ دهید.

6. برجسته سازی گونه ها با مصرف شیر

شیر نه تنها باعث بهبود سلامت کلی بدن می‌گردد، بلکه از پوست ما نیز مراقبت می‌کند. این نوشیدنی سالم و خوشمزه مخصوصا باعث مرطوب شدن پوست می‌شود.

7. غذاهای با کربوهیدرات بالا

مصرف مواد غذایی حاوی کربوهیدرات بالا نظیر پاستا، برنج و نان می‌تواند علاوه بر تامین انرژی بدن باعث پر شدن صورت و گونه‌های شما نیز گردد.

8. نوشیدن مقادیر زیاد آب

نوشیدن آب یکی از ساده‌ترین نکات برای داشتن صورتی پر و گونه هایی برجسته می‌باشد. آب برای زندگی شما حیاتی بوده و همه ما برای داشتن بدنی سالم به نوشیدن مقادیر کافی آب نیاز داریم. شما بایستی حداقل 8 لیوان آب در روز بنوشید تا بدن و صورت به خوبی آبرسانی شده و مرطوب بماند.

بیشتر بخوانید:

آموزش اکستنشن مو





:: موضوعات مرتبط: آرایشی و زیبایی , ,
:: بازدید از این مطلب : 369
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: