فواید ماست را برای زیبایی پوست و مو جدی بگیرید!
نوشته شده توسط : نت ویر

خواص و فواید ماست را در زیبایی پوست و مو جدی بگیرید. ماست یک ماده غذایی ساده است که روزانه از آن به شکل‌های مختلف استفاده می‌شود. ماست به دلیل خواص غذایی فراوان همچنین در زمینه آرایش و زیبایی پوست و مو نیز کاربرد دارد. به عنوان مثال از ماست می‌توان برای جوانسازی پوست، رفع خشکی مو استفاده کرد.  با آموزشگاه آرایشگری الماس نشان همراه باشید.

از خدمات آموزشگاه الماس نشان دوره های آموزش تاتو، آموزش شینیون مو، آموزش ناخن و.. هستند.

فواید ماست برای زیبایی پوست و مو

آیا خواستار موهای براق، سرزنده و سالم هستی؟ شما می‌توانید از پروتئین‌ها و اسید لاکتیک موجود در ماست استفاده کنید.
دو فنجان ماست را با دو قاشق روغن زیتون مخلوط کرده و روی موهای خود که قبلاً آن را خیس کرده اید بمالید. به مدت 15 دقیقه صبرل کنید و آنگاه موها را طبق معمول شستشو دهید.

اگر صاحب پوستی چرب، دارای ترشحات فراوان و مبتلا به جوش‌های سر سیاه هستید از ماست کمک بخواهید. ماست دارای خاصیت آنتی باکتریال است و پوست را بطور عمقی، نظافت می‌کند.

رفع خشکی پوست

ماست همچون یک مرطوب کننده عمقی عمل کرد و باعث تغذیه و بازسازی کامل پوست می‌شود. اگر دچار خشکی پوست هستید دو قاشق ماست را با یک قاشق عسل مخلوط کرده و به کمک انگشتان و حرکات دایره وار، معجون را روی پوستتان بمالید. به مدت 20 دقیقه صبر کنید و آنگاه پوست را شستشو دهید.

ماسک طبیعی پوست حاوی ماست

در این ماسک طبیعی از ماست استفاده شده است که می‌تواند جایگزین مناسبی برای بوتاکس باشد. این ماسک قابلیت جوانسازی پوست و رفع چین و چروک صورت را داشته و به زیبایی پوست و تعذیه مناسب صورت کمک می کند.

مواد مورد نیاز :

  • 5 قاشق آب هویج
  • یک قاشق نشاسته ذرت
  • یک قاشق ماست

طرز تهیه ماسک :

نشاسته را با نصف فنجان آب سرد مخلوط کرده و سپس نصف فنجان آب گرم به آن اضافه کنید. این مخلوط را روی حرارت ملایم قرار داده و بهم زنید تا کرم یکدستی حاصل آید. پس از سرد شدن کرم، بقیه مواد را به آن اضافه کنید و به خوبی بهم زنید. صورت را شستشو هید و ماسک را به مدت 30 دقیقه روی صورت بگذارید. سپس پوست را با آب گرم شستشو دهید.

حتی بعد از اولین مرتبه نیز شاهد تاثیر این ماسک خواهید بود. توصیه می شود هفته الی 3 الی 5 مرتبه از این ماسک استفاده کنید تا به نتیجه مطلوب دست یابید.

بیشتر بخوانید ... دوره های آموزش آرایشگری





:: موضوعات مرتبط: آرایشی و زیبایی , ,
:: بازدید از این مطلب : 293
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: