ترمیم و زیبایی دندان جلو چگونه ممکن است؟
نوشته شده توسط : نت ویر

ترمیم و زیبایی دندان جلو چه ویژگی های بارزی دارد؟ امروزه بسیاری از افراد متقاضی خدمات زیبایی هستند؛ از اینرو دندانپزشکان در کلینیک دندانپزشکی علاوه بر انجام ترمیم و اصلاح ناهنجاری ها به انجام این خدمات نیز می پردازند.

ونیر کامپوزیت

ونیر کامپوزیت که در حال حاضر پیشرفت زیادی در نسل جدید آن بوجود آمده است، در ترمیم دندان های جلو کاربرد دارد. از رایج ترین روش های ترمیم و زیبایی دندان جلو، پیوند مستقیم است. پیشرفت های اخیر در تکنولوژی، انقلاب شگرفی در طراحی مواد کامپوزیتی و ایمپلنت ایجاد کرده است. تقاضای بیماران برای زیباسازی و ترمیم دندان های جلو سبب شده است که دندانپزشکان از روش های بالینی و تکنیک های مختلف بدین منظور استفاده کنند.

کامپوزیت

کامپوزیت مناسب ترین راه برای رسیدن به ظاهر بسیار طبیعی است. تولیدکنندگان مواد کامپوزیتی همواره در پی یافتن رویکردهای بهبود خواص این مواد هستند. از کامپوزیت برای بازسازی و ترمیم دندان های جلو و عقب استفاده می شود.

نقش ترمیم و زیبایی دندان جلو در زیبایی صورت

از آن جا که دندان ها نقش زیادی در زیبایی چهره دارند، بهداشت دهان و دندان از اهمیت ویژه ای برخوردار است. اگر این بهداشت بخوبی رعایت نشود، ترمیم دندان با مشکل مواجه شده و روند آنرا دشوارتر می شود. همچنین دندان های جلو بیش از بقیه دندان ها در معرض تروما، شکستگی و لب پر شدن قرار دارند. هر گونه ضربه، مصرف مواد غذایی سخت مثل یخ و … می تواند موجب آسیب به آنها شود. دندان های جلو همچنین تأثیر بسیار زیادی در زیبایی لبخند دارد.

کامپوزیت برای ترمیم دندان های جلو

کامپوزیت که از بهترین و مناسب ترین روش ها برای ترمیم و اصلاح شکستگی دندان است می تواند روش مناسبی برای ترمیم دندان های جلو باشد. در صورتی که آسیب به دندان جلو جزئی باشد، می توان از روکش برای ترمیم  استفاده کرد.

روکش کردن

همه افراد در طول روز چندیدن بار قهوه و چای مصرف می کنند که این مواد به مرور موجب زرد شدگی و کدر شدن دندان ها می شود؛ از اینرو افراد زیادی برای ترمیم دندان های جلو و سفید و زیبا کردن آن ها به دندانپزشکی مراجعه می کنند. در این حالت اکثراً از روکش دندان برای رفع این مشکل استفاده می شود. از دیگر روش های ترمیم برای زیبایی دندان ها می توان از ارتودنسی، لمینت، ایمپلنت  و جرم گیری نام برد که هر کدام از آنها در شرایط خاص مورد استفاده قرار می گیرند.

بیشتر بخوانید... دندانپزشکی کودکان





:: موضوعات مرتبط: سلامتی , ,
:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: