ترمیم و زیبایی دندان جلو چگونه ممکن است؟
نوشته شده توسط : نت ویر

ترمیم و زیبایی دندان جلو چه ویژگی های بارزی دارد؟ امروزه بسیاری از افراد متقاضی خدمات زیبایی هستند؛ از اینرو دندانپزشکان علاوه بر انجام ترمیم و اصلاح ناهنجاری ها به انجام این خدمات نیز می پردازند. ونیر کامپوزیت از جمله این خدمات زیبایی است و روز بروز تقاضا برای انجام آن رو به افزایش است. آگاهی از رنگ دندان ها و مواد ترمیمی توسط بیمار سبب می شود تا نتایج مطلوبی حاصل شود.

بیشتر بخوانید

ونیر کامپوزیت

ونیر کامپوزیت که در حال حاضر پیشرفت زیادی در نسل جدید آن بوجود آمده است، در ترمیم دندان های جلو کاربرد دارد. از رایج ترین روش های ترمیم و زیبایی دندان جلو، پیوند مستقیم است. پیشرفت های اخیر در تکنولوژی، انقلاب شگرفی در طراحی مواد کامپوزیتی و ایمپلنت ایجاد کرده است. تقاضای بیماران برای زیباسازی و ترمیم دندان های جلو سبب شده است که دندانپزشکان از روش های بالینی و تکنیک های مختلف بدین منظور استفاده کنند.

کامپوزیت

کامپوزیت مناسب ترین راه برای رسیدن به ظاهر بسیار طبیعی است. تولیدکنندگان مواد کامپوزیتی همواره در پی یافتن رویکردهای بهبود خواص این مواد هستند. از کامپوزیت برای بازسازی و ترمیم دندان های جلو و عقب استفاده می شود. کامپوزیت سبب توازن بین عاج و مینای دندان می گردد. خواص فیزیکی، شیمیایی و مکانیکی کامپوزیت موجب ثبات، دوام و ماندگاری ترمیم دندان ها شده و با افزایش عملکرد، زیبایی و طول عمر رضایت خاطر بیماران را فراهم می آورد.

مزایای کامپوزیت

استفاده از کامپوزیت همچنین صافی سطح دندان را تضمین کرده و موجب صرفه جویی در وقت شده و استفاده از آن آسان است. برای ترمیم شکستگی دندان جلو از کامپوزیت استفاده می شود. از اینرو در انتخاب کامپوزیت باید به قدرت و خواص آن توجه خاصی شود. کامپوزیت دندان که از روش های زیبایی است در برابر پوسیدگی بسیار بادوام است. کامپوزیت می تواند جایگزین بسیار مناسبی برای روکش های تمام سرامیک بوده و کمترین حالت تهاجمی را داشته و صرف وقت و هزینه را برای بیماران به کمترین میزان ممکن برساند. برای اینکه نتیجه استفاده از کامپوزیت موفقیت آمیز باشد و زیبایی طبیعی را برای فرد به ارمغان آورد دندانپزشک ترمیمی خوب باید آشنایی کاملی با خواص آن و تکنیک های آماده سازی دندان داشته باشد.

همانگونه که روند درمان همواره در حال رشد و تکامل است، تولید کنندگان و دانشمندان در حوزه مواد ترمیمی و تکنولوژی مربوط به آن نیز در حال پیشرفت های جدید هستند.

بیشتر بخوانید... لمینت دندان





:: موضوعات مرتبط: سلامتی , ,
:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: