راهنمای واترپمپ
نوشته شده توسط : نت ویر

هنگامی که واترپمپ به درستی کار کند، ماشین شما دمای عملیاتی مطلوبی دارد و آن را حفظ می کند و به طور کلی حال و روز ماشین شما بهتر خواهد بود. اما اگر پمپ آب خراب شود یا شروع به فرسودگی کند، میتواند منجر به خرابی کامل موتور شود. به خاطر اهمیت این موضوع، ما در این مقاله به  علائم هشداردهنده خرابی واترپمپ میپردازیم و از آنجا که ما محصولات و لوازم یدکی هیوندای و قطعات کیا را به مشتریان خودمان ارائه میدهیم تاکید اصلی ما روی محصولات کیا و هیوندای است.

بیشتر بخوانید

با وجود ماندگاری بالا اما واترپمپ هم خراب میشود

اگرچه واترپمپ در اکثر اتومبیل های مدرن مانند خودروهای هیوندای و کیا عمر طلانی دارد اما این به معنی مصونیت این قطعه از فرسودگی و نابودی نیست. مانند هر دستگاه مکانیکی دیگری، خرابی واترپمپ ها نیز علائم هشداردهنده ای دارد که مشخص میکند آیا این قطعه نیاز به تعویض دارد یا نه. چنانچه خودرو شما هر کدام از علائم زیر را داشته باشد باید به فک تعویض واترپمپ آن باشید و این موقع ها  است که پیدا کردن یک مرکز حرفه ای خرید واترپمپ آوانته (مانند استارپارتس) برای شما به یک مساله حیاتی تبدیل میشود.

  1. نشت مایع خنک کننده در قسمت جلوی اتومبیل
  2. شل شدن پولی واترپمپ و صدا دادن آن
  3. گرم شدن بیش از حد موتور ماشین
  4. بلند شدن بخار از رادیاتور

از کجا میتوانم واتر پمپ اصل خریداری کنم؟

اگر ماشین شما جزء محصولات کمپانی های کیا و هیوندای است میتوانید جهت تامین قطعات هیوندای و لوازم یدکی کیا به فروشگاه لوازم یدکی خودرو استارپارتس مراجعه کنید. ما تمام لوزام یدکی این خودروها را با ضمانت و تایید کیفیت در اختیار شما قرار خواهیم داد. چنانچه قصد تعویض واترپمپ آوانته را دارید نیز میتوانید با ما تماس بگیرید تا مرغوبترین و توصیه شده ترین آن را به شما ارائه دهیم.





:: موضوعات مرتبط: خودرو , ,
:: بازدید از این مطلب : 339
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: