عوارض كاشت مو به روش FIT
نوشته شده توسط : نت ویر

يكي از بهترين روش هاي كاشت موي طبيعي، روش غيرجراحي FIT مي باشد. در اين روش كه در مراكز كاشت موي طبيعي و توسط متخصصان اين حوزه انجام پذير است، فوليكول هاي مو به وسيله ابزاري به نام پانچ از بانك مو برداشت شده و در نواحي طاس يا كم مو كاشته مي شود. متخصص كاشت مو به روش FIT، با بي حسي موضعي و طي جلسات متعدد كه بسته به ميزان كم پشتي مو متغير است، هر جلسه حدود ۱۰۰۰ تا ۱۵۰۰ فوليكول مو را از بانك مو خارج كرده و در نواحي مورد نظر جاي مي گذارد. بانك مو به منطقه اي از بدن بيمار كه فوليكول مو را از آن برمي دارند گفته مي شود.

با اين حال هر اقدام پزشكي اي، نتايجي را به همراه خواهد داشت. كاشت مو نيز از اين قاعده مستثني نيست. درد، تورم و كبودي ناشي از كاشت مو، اولين و بارزترين عارضه اي است كه ممكن است به نظر برسد. احساس حساسيت و ايجاد آن هنگام لمس پوست، سفت شدن و جمع شدن پوست منطقه مورد كاشت نيز از ديگر عوارض كاشت مو به حساب مي آيد. وجود جاي زخم در يكي دو ماه اول پس از كاشت مي تواند ظاهري نازيبا در افراد ايجاد كند كه البته كاملا طبيعي بوده و روز به روز بهبود خواهد يافت. همه اين عوارض را مي توان با رعايت دقيق توصيه هاي يك متخصص كاشت مو خوب و استفاده از پمادها، ترميم كننده ها و داروهاي تجويز شده، به حداقل رساند.

براي افرادي كه ناشكيبا بوده و تحمل دوران نقاهت و انتظار كشيدن براي گذشتن زمان و ديدن نتيجه نهايي برايشان سخت است، با توجه به اينكه در اين روش حداقل يك سال زمان براي ديدن نتيجه لازم مي باشد، اين انتظار ممكن است كمي سخت و طاقت فرسا به نظر برسد.

 





:: موضوعات مرتبط: کاشت مو , ,
:: بازدید از این مطلب : 465
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: