6 روش سفید کردن دندان
نوشته شده توسط : نت ویر

کیت های سفید کننده دندان

کیت سفید کننده دندان خانه شامل پراکسید کربامید، سفید کننده است که می تواند هر دو لکه های عمیق و سطحی را حذف کند و در واقع رنگ دندان طبیعی خود را تغییر می دهد. اگر دندان های رنگ شده قهوه ای داشته باشید، یک کیت سفید کننده دندان می تواند کمک کند

نوار سفید خانه

نوار های سفید کننده دندان کمک می کند تا از لکه های دندان خلاص شوید. این نوارها بسیار نازک و تقریبا نامرئی هستند و با یک ژل سفید کننده بر پایه پراکسید پوشش داده می شوند.

دندان های سفید کننده و شستشو

چگونه لکه ها را از دندان هایتان بیرون بکشید؟ دندانپزشکی، ژل و شستشوی بیش از حد کمک می کند تا برخی از لکه های سطحی را حذف کند. بسیاری از این محصولات حاوی مواد ساینده خفیف، مواد شیمیایی و یا مواد پرداخت کننده هستند. بر خلاف سفید کننده ها، رنگ های طبیعی دندان ها را تغییر نمی دهند.

درمان های خانگی برای دندان های سفید

بعضی افراد هنوز ترجیح می دهند داروهای خانگی سالم از سودا و مسواک را به آرامی سفید کردن دندان ها در خانه. همچنین برخی از غذاها مانند کرفس، سیب، گلابی و هویج باعث ایجاد مقدار بزاق میشوند که باعث می شود که مواد غذایی از بین بروند. آدامس بدون قند جویدن یک عمل تمیز کردن دندان است.

سفید کردن دندان و کار کلینیک دندانپزشکی تاج

در صورت داشتن بسیاری از ونیرهای دندانی، پیوند، پر کردن، تاج و پل ها، با دقت سفیدی را انتخاب کنید. سفید کننده این دندان های تولید شده را روشن نمی کند – به این معنی که آنها در بین دندان های سفید سفید شده شما قرار می گیرند. به منظور رعایت دندان های سفید شما ممکن است نیاز به تحقیق در مورد کارهای جدید دندان، از جمله ونیر یا پیوند داشته باشید.

برای حفظ دندان سفید، سیگار را روشن نکن

نه تنها سلامت شما را تهدید می کند، سیگار کشیدن یکی از بدترین مجرمان است که در مورد رنگ آمیزی دندان ها است. تنباکو باعث ایجاد لکه های قهوه ای می شود که به شیار و چاله های مینای دندان نفوذ می کنند. لکه های تنباکو تنها با مسواک زدن می تواند سخت باشد. هرچه دیگر سیگار می کشید، لکه های بیشتر متصل می شوند. سیگار کشیدن نیز باعث نفس بد و گنگی ویت (بیماری لثه) می شود و خطر ابتلا به انواع سرطان را افزایش می دهد.

از خدمات کلینیک تاج به دندانپزشکی کودکان ، دندانپزشکی بارداری ، لمینت دندان و... میتوان اشاره کرد.





:: موضوعات مرتبط: سلامتی , ,
:: بازدید از این مطلب : 239
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: