راهنمای انتخاب یک ریمل مناسب
نوشته شده توسط : نت ویر

استفاده از ریمل آسان می باشد و بلافاصله اثر زیبایی را از خودش بجا می گذارد، ریمل فرم چشم هایتان را زیباتر می کند و باعث درشت تر شدن چشم هایتان می شود.
امروزه در بازار های فروش لوازم آرایشی  ریمل های وجود دارند که قابلیت های زیادی دارند از جمله: بلند کننده مژه، ضخیم کننده، تقویت کننده و…هر ریمل داری چندتا خصوصیت خوب است که باید در حین انتخاب ریمل به آن توجه کنید.  با بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه در تهران همراه باشید.

اولین مورد: برس ریمل

اگر می خواهید مژه های حجیم و ضخیمی داشته باشید باید از برس های که شکل مویی آن ها پرتر هستند و موی بیشتری دارند استفاده کنید، همچنین برای بلند کردن مژهایتان باید از برس با شکل منحنی که قابلیت فر کننده هم دارند استفاده شود اکثر مارک های ریمل موجود در بازار برای ریمل هایی با قابلیت بلندکنندگی از برس باریک و مستقیم که شبیه شانه است استفاده می کنند.

دومین مورد: فرمول های ریمل

  • ریمل بلند کننده

این نوع ریمل برای افرادی که مژه های کوتاهی دارند موثر است زیرا از موادی مانند الیاف تشکیل شده که می توانید بدون جمع شدن ریمل روی مژه ها چندین لایه روی هم ریمل بزنید.

  • ریمل ضخیم کننده

این نوع ریمل ترکیباتی غلیظی دارد، و برای افرادی که دوست دارند چشمانی گربه ای داشته باشند گزینه خوبی می باشد زیرا ریمل ضخیم کننده در گوشه چشم ها این حالت را برایشان بوجود می آورد.، در جاهایی که نیاز دارید مژه برجسته تر باشد بیشتر ریمل بزنید، اگر چشم های تنگی دارید برای بازتر شدن آن ها ریمل را در وسط چشم بزنید.

  • ریمل فرکننده

این نوع ریمل از فرمول پلیمر و رزین درست شده اند تا بصورت موقتی به فر بودن مژه ها کمک کنند، باید به ریشه مژها ریمل بیشتری زده شود تا فر بودن شکل بگیرد، پیشنهاد آرایشگران برای گرفتن نتیجه بهتر ترکیب دو نوع ریمل بلند کننده و ضخیم کننده می باشد.

نحوه پیشنهادی زدن ریمل

در مرحله اول مژه های خود را تمیز می کنیم و سپس با یک فرمژه مخصوص، اول روی ریشه مژه به مدت ۵ ثانیه و بعد وسط مژه به مدت ۳ ثانیه و در آخر برای نوک مژها هم این کار را تکرار می کنیم، سپس روی مژه از ریشه تا نوک مژه ریمل بلند کننده را با پاک کردن ریمل اضافی از روی برس ریمل را با حرکت زیگزاگی به وسط، داخل  و خارج مژه می زنیم و بعد به همین روش ریمل ضخیم کننده می زنیم، برای مژهای پلک پایینی بهتر از نوک چوب ریمل بزنیم.

از دوره های آموزش آرایشگری الماس نشان به آموزش ناخن ، آموزش تاتو ، آموزش بافت مو و.. میتوان اشاره کرد.





:: موضوعات مرتبط: آرایشی و زیبایی , ,
:: بازدید از این مطلب : 410
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: