انواع روش هاي كاشت ريش و سبيل
نوشته شده توسط : نت ویر

يكي از اقسام عمل هاي زيبايي كاشت ريش و سبيل مي باشد. مشابه ساير انواع خدمات ترميم مو، پيوند مو به صورت از ناحيه سر بيمار گرفته مي‌شود. مويي كه در ناحيه سر رشد مي كند، همواره داراي ساختار مشابه و فرآيند رشد عادي مشابه موهاي ريش و سبيل است و به اين ترتيب متخصصان مي‌توانند از اين مو براي كاشت ريش و سبيل طبيعي نيز استفاده كنند.

هنگامي كه بيمار به ظاهر مورد نظر خود با كاشت مو رسيد، اين نتايج مي‌تواند دائمي باشد اما مشابه ساير موهاي طبيعي بدن، نيازمند مراقبت هم هست. به منظور اطمينان از ايجاد ظاهر كاملاً طبيعي پس از كاشت موي صورت، پيوند هاي مو به صورت تكي و دو تايي بر روي صورت انجام مي‌شود و نتيجه اين ترميم مشابه حالت عادي رشد موهاي ريش و سبيل است.

يك متخصص كاشت مو خوب بايد به دقت محل كاشت پيوندها را كنترل مي‌كند تا به اين ترتيب زاويه مناسب براي كاشت مو به منظور شبيه سازي ظاهري طبيعي براي موهاي صورت ايجاد شود. به اين منظور پيوندهاي مورد نياز به صورت ميكروسكوپي گرفته و كاشته مي شوند و به اين ترتيب ريسك باقي ماندن جراحت بر روي پوست پس از كاشت ريش و سبيل به حداقل مي‌رسد.

كاشت ريش و سبيل همانند كاشت ابرو، مژه و مو روش هاي گوناگوني دارد. برخي از اين روش ها متفاوت تر و جديدتر مي باشند كه با توجه به رشد و پيشرفت علم و دستيابي به روش هاي جديد به سمتي رفته اند كه يا نحوه عمل راحت تر شود و يا اثرات مخرب احتمالي حين عمل مانند استفاده از داروهاي بيهوشي كمتر شود و يا پس از انجام عمل ، مراقبت ها و عوارض كمتري ايجاد شود.

تفاوت روش ها معمولا به صورت كلي و بنيادي نيست و نحوه كلي عملكرد در كاشت ريش و سبيل مشابه است. همانطور كه ذكر شد معمولا فوليكول هاي مو از ناحيه اي از بدن برداشت شده و به روي صورت با يك روش و قاعده و نظم معين پيوند داده مي شود تا موهاي صورت حالت طبيعي خود را داشته باشند.

از جمله تفاوت هايي كه در عمل هاي جراحي و كاشت ريش وجود دارد مي توان به اين اشاره كرد كه ناحيه اي كه مو از آن برداشت مي شود مي تواند متفاوت باشد يا شكل برداشت مو تفاوت هايي داشته باشد، يعني به طور مثال موها به صورت تكي برداشت شود يا يك نوار از موهاي سر يا ناحيه ديگر جدا شود. همچنين مي توان به اين نكته نيز اشاره كرد كه معمولا روش هاي جديد مبتني بر آناليز و آزمايشاتي است كه قبل از انجام عمل از فرد گرفته مي شود تا با بهترين تحليل توسط متخصص امر جراحي زيبايي، مستعدترين موها جهت پيوند در ناحيه صورت شتاسايي شوند. از جمله روش هاي كاشت ريش و سبيل مي توان به روش هاي FUT، FUE، SUT، SUE اشاره نمود.





:: موضوعات مرتبط: کاشت مو , ,
:: بازدید از این مطلب : 433
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: