چه انگشتري براي انگشت دست شما مناسب است؟
نوشته شده توسط : نت ویر

انگشتر مناسب دست 

يكي از جذاب­ترين و پرطرفدارترين اكسسوري­ها و زيورآلات، انگشتر طلا است  كه با انتخاب درست آن­ها مي­توانيد حس مطلوب جذابيت را هميشه همراه خود داشته باشيد . حتما براي شما هم پيش آمده كه وقتي پشت ويترين مغازه جواهرفروشي چشم مي­چرخانيد يا در سايت­هاي خريد و فروش جواهرات جستجو مي­كنيد، به انگشتري برخورد كنيد كه دوست داشته باشيد آن را روي انگشت خود بنشانيد. اين انگشتر به اصطلاح چشم شما را گرفته است اما بايد به يك نكته­ي مهم توجه داشته باشيد؛ هر انگشتري براي دست شما مناسب نيست.

از چه راهي انگشتر متناسب با دست خود را انتخاب كنيم؟

با توجه به اينكه انگشتري كه در دست مي­كنيد در زيباتر نشان دادن دست شما و جلب توجه اطرافيان نقش مهمي دارد، بايد در انتخاب صحيح انگشتر هم دقت لازم را داشته باشيد. يكي از راه­هاي انتخاب جواهرات اين است كه مدل­هاي مختلف آن­ها را در مغازه­ها امتحان كنيد تا به درك و شناخت بيشتري از تناسب انواع جواهرات با بدن خود برسيد.

انگشتر مناسب با فرم و قالب دست ها

فرم و قالب دستها: همه­ي دست­ها هر فرم و قالبي كه داشته باشند، جذاب و زيبا هستند. همين كه در انتخاب انگشتر مناسب خود به مهارت كافي برسيد، احساس خوشايند بيشتري نسبت به دستان خود خواهيد داشت. در ابتدا به فرم كلي دست­ها و سپس به شكل و قالب انگشتان دست خواهيم پرداخت

انگشتر  مناسب دست بزرگ

دست­هاي بزرگ: انگشترهاي درشت و سرشار از جزييات، دست­هاي بزرگ را زيباتر نشان مي­دهد.

انگشتر مناسب دست كوچك

دست­هاي كوچك: اگر دستان كوچكي داريد، بايد انگشتري انتخاب كنيد كه ابعاد كلي آن كوچك باشد؛ پس انگشتر با سنگ­هاي كوچك گرد با برش بيضوي، قلبي شكل و پرنسسي براي دستان شما مناسب است.

انتخاب انگشتر متناسب با سن

سن: حتما با ما موافق هستيد كه هر انگشتري به هر سني نمي­خورد. به همين دليل توصيه مي­كنيم كه افراد جوان، حلقه­هاي نازك با سنگ­هاي ريز را انتخاب كنند و افرادي كه سن بيشتري دارند، بهتر است از حلقه­هاي بزرگ با سنگ­هاي درشت استفاده كنند تا چروك­ها و رگ­هاي برآمده روي دست زياد به چشم نيايند و توجه ها به سمت انگشتر جلب شود.

شما مي توانيد براي آشنايي بيشتر با داشنامه طلا و هم چنين خريد طلا كم اجرت و يا طلاي ارزان به سايت طلا فروشي آنلاين كيش طلا مراجعه كنيد و تنها با چند كليلك محصول مورد نظر خود را خريداري كنيد.





:: موضوعات مرتبط: زیورآلات , ,
:: بازدید از این مطلب : 484
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: